Min bloggliste

tirsdag 23. oktober 2012




ØNSKELISTE


Hei på dere
 I dag har vært en god, men veldig travel dag. Den startet med en tur til frisøren, der jeg 
brukte noen timer på meg selv, veldig herlig. Ikke noe stor forandring, men
ble et hakk lysere brun. Veldig fornøyd. Var hos Diamanten frisør som ligger
her i bygda, det er en helt fantastisk frisørsalong, her føler du deg velkommen fra 
første stund, det er en behagelig atmosfære med behagelig farger og nydelige 
interiør, jeg blir inspirert av å være der. Og ikke minst er de mega dyktige 
i jobben sin. Her får du en touch av luxus samtidig, det høres vel på navnet også, virkelig 
verdt et besøk.
 Og jeg kan fortelle dere at her skal jeg jobbe litt fremover når jeg er hjemme fra
Nordsjøen, gleder meg ihjel til å klippe litt innimellom, og
ikke minst komme litt ut blant folk når jeg er hjemme. 

Nå er jeg akkurat komt tilbake fra trening, dagen har gått i et fra frisør, til huslige ting, til trening og mye mer. Nå var det godt å sette seg ned her og lage et inspirasjons innlegg til dere.
Jeg tenkte å vise dere litt av ønskelisten min fremover når det gjelder interiør i huset.
Håper dere blir inspirert.


Jeg var innom hviit.no i går kveld, og det var en fantastisk nettside som traff min stil helt, jeg kunne
fyllte opp varekurven på få minutter, jeg klarte heldigvis å ta meg i skinnet for å 
vente litt med bestillingen, jeg er av den typen som vil ha alt på engang, men
det vil dessverre ikke lommeboken.

Sjekk disse kule lyktene av norgesglass da?
Fantastiske .

Norgesglass, Lykter

Vase fra omaggio, også fra hviit.no, superkul med trepinner og busker fra naturen oppi, samt blomster.
Omaggio vase medium Svart
Små søte stjernelykter.
99kr


Gullvase, syns det er fint å blande inn lit gull i interiøret, passer godt sammen med svart og natutre.
Kr.79
Vase Gull
Håndmalt krukke fra Tine K.

Håndmalt Keramikkrukke, striper, med lokk

Råkult peace putetrekk, 220kr, ikke så gale pris heller.


Putetrekk med  trykt Peacetegn


Og tilsutt så ønsker jeg meg happylight, koselig om kvelden med fint lys i.

Happy Lights Snowball

Det var noen av tingene på min ønskeliste, jeg ble virkelig inspirert av alle de fine interiør detaljene fra denne siden,
ta dere en tur inn å se selv.


Ha en fin kveld.


-Linda

1 kommentar:

Unknown sa...

Lysslynga står høgt på ønskelista her og:) hviit har kjempemasse fint:)