Min bloggliste

onsdag 6. november 2013

HEI OG HOPP FRA SOFAEN





HEI OG HOPP FRA SOFAEN!

Nå sitter jeg som et slakt i sofaen og nyter en herlig høstkveld. Er det
flere enn meg som blir trøttere på denne årstiden og litt mer lat? Ikke lett å komme seg opp
av sofaen når det er helt svart ute. Frister mye mer med en kopp kakao og sofakrok.

Jeg har enda ikke helt bestemt meg når det gjelder prosjektet hvor den tidligere finsofaen stod. 
Må tenke litt til så jeg er helt sikker , selv om jeg er litt annig til å få ting på plass :)


Vel, jeg tenkte å vise dere noen bilder fra badet i dag. Husker ikke om jeg har vist dere bilder etter den
etterlengta lampa over speilet kom på plass.

Det ble litt rar farge på bildene, jeg tok det på kveldstid med lys på, ville ha litt stemningsbilder denne gangen. Flisene er egentlig lysere enn det som viser. Det er ikke så ofte jeg tar meg et bad, noe jeg håper jeg blir flinkere til på denne tiden av året, men uansett ville jeg aldri valgt det bort, deilig å ha muligheten.

Vi var lenge i stuss om vi skulle ha en lampe på hver side av speilet, men bestemte oss for en i stedet,
fremdeles litt usikker, men lampevalget er jeg veldig fornøyd med. For de som lurer er lampen kjøpt på living, 599kr.



Pynter med litt romantikk og varme farger her inne. Skal være er behagelig rom å komme inn i, 
så her skal det lukte vælvære og romantikk, ahh så klisje.. Hehe!






Skjenken er et loppefunn jeg har kjøpt. Jeg malte den med gulvmaling for å få en slitesterk overflate. Den er ganske blank i overflaten. Jeg har latt være å skrudd på
dørene og heller latt håndklene vise. Syns det er ganske fint, dette badet er ikke bruksbadet vårt så
her er det enkelt å holde system. 
Det ser ikke så pynta og fint ut på badet nede skal jeg love deg, men sånn er det
med unger i hus, skal være litt rot :)




Ønsker dere en fin høstkveld.


Linda








5 kommentarer:

Nicole sa...

For et nydelig bad! *sette det på ønskelisten*

Unknown sa...

Oj, så flott det ble! Nydelig blogg har og veldig kos å følge deg! Velkommen til å delta på give away hos meg. Nyt novemberkvelden Linda!
Klem fra Anne <3

Jatte sa...

Fytti for ett RÅLEKKERT bad, mitt drømmebad dette :D

Ha en finfin natt!
Klem

My Dream sa...

Nydelig bad <3

Alle blir trøtte å slakke no trur eg :/

Savne deg!!!!

Klems Diana

Line sa...

Nå har jeg sittet og bladd meg bakover i arkivet ditt, nydelig hjem du har! Ønsker deg en fin helg :)