Min bloggliste

fredag 28. mars 2014

GOD HELG





GOD HELG

Nå er jeg komt på jobb igjen og skal jobbe natt, så nå sover nok alle dere 
der hjemme.

Vil ønske dere en fin helg, været hjemme er bare helt fantastisk, krysser fingrene for mer sol når jeg kommer
hjem også. Frida er med Besta og Besten på fjellet. Jeg blir gal av missunelse når jeg ringte hjem og fikk høre at solen skinner, temperaturen var perfekt og bålpanna var fyrt i.
Nå er det bare til å glede seg til påsken og håpe at været vil bli like fint.

Legger ved noen bilder av kjøkkenet, det øverste bilde er tatt for en stund siden så
her har vi fått hvit lampe i stedet, er fremdeles veldig glad i tine K lampen.
Er på utkikk etter nytt spisebord, det er blitt så hakkete og stygt. 
Har lurt på å lage et selv  i tre, det er fint og slitesterkt. Noe som jeg trenger når
det kommer en rakkarfant til i hus :)

Kjenner trangen til å få farger inn i hus no når vinteren snart går oss forbi.
Jeg blir glad av farger. 




Ønsker dere en fin helg.

Klem Linda

1 kommentar:

Brenda greg sa...

Jeg er veldig glad for å dele min erfaring her, jeg heter Brenda og jeg var lykkelig gift. Ikke før mannen min sa at jeg jukset med ham, da ble vi begge små irriterende par, han kunne ikke tro, og han stolte heller ikke på ordene mine, så vi søkte om skilsmisse, senere ble vi separerte og svor å aldri gjøre opp. Jeg prøvde å gå videre, men jeg kunne ikke bli uten ham, så jeg begynte å søke etter mannen min, så ble jeg henvist til Dr.IZOYA. En flott mann jeg kom over, han kastet en kjærlighetsfortroll og fikk mannen min tilbake innen 24 timer. med dette er jeg her for å dele kontakten til Dr. IZOYA, nå ham via drizayaomosolution@gmail.com. Han er faktisk mektig og spesialiserer seg i følgende saker ...
(1) Elsker trollformer av alle slag. (2) Slutt skilsmisse. (3) Slutt barrenness. (4) Trenger åndelig hjelp.