Min bloggliste

tirsdag 23. september 2014

BURSDAGSFEIRING




BURSDAGSFEIRING

Gode jenta vår er allerede 3 år, guu tida flyr så altfor fort. Dette året har det skjedd
så ufattelig masse, hun har vokst å blitt en stor sjølvstendig jente. Det er nesten litt skummelt.
Er glad jeg får tilbringe mye tid hjemme og nyte tiden til det fulle.

Språket er vel det som utvikler seg mest. Jeg stod på kjøkkenet og lagde mat her en 
dag og da kommer det fra den lille munnen. Duuu, ka du gjør på du Frøken dings?
Frøken dings nemlig, det er jo helt herlig. 

Nå sitter jeg her i sofaen med beina høyt, kan ikke si jeg føler meg veldig sprek, gleder meg til den dagen jeg kan si at jeg er sprek igjen. 

Med den gigantiske magen så ble det en enkel pyntet bursdagfeiring.






Litt pompoms i taket så trenger man ikke så mye mer, jeg er egenlig fan av å ha det ganske enkelt.
Serverte en pastasalat til middag og kaker til dessert. Heldige jeg som har en så fin familie på begge sider at her kom kakene servert på døren.




 Sugerør, pompoms og servietter er fra Fem høns, nydelig interiørbutikk på Stord.




 Fin bursdagskake fra tantene, prinsesse var det hun ville være...

 


 Stolt bursdagsjente, og stolt mamma og pappa.





Da er det avslapping for oss reste av kvelden. Har dere sett Broen? Den er til å anbefale.
Nå er det bare til å hive seg rundt på sesong 2. 


Klem 
Linda

Ingen kommentarer: