Min bloggliste

torsdag 23. mai 2013

ENKEL DIY





ENKEL DIY 

Tudeliduuu... 
I dag har jeg fått tatt noen fine bilder av soverommet, og jeg har en enkel DIY å vise dere.
Tenkte og vise dere DIY i dag og resten av soverommet i morgen. Det er første gang jeg har blitt fornøyd med bildene, jeg brukte manuell knappen på kameraet og har først funne litt ut av det, kjempeartig.
Da slepper man redigering, hvertfall i rom med masse lys. Da får vi håpe at jeg husker hva jeg gjorde til neste gang. :)
Jeg er glad i lyse interiørbilder.


Denne DIY`en er så enkel at det kan alle få til.


                             Det du trenger er en pinne fra naturen så lang som du trenger den.
1stk.spraylakk i ønsket farge.  Fås kjøpt på coop byggmix eller maleforretninger.
1.pk kjetting, jeg kjøpte min hos clas olson.
2 stk spiker til å feste kjettingen med, jeg festet min i taklistene.
Da slapp jeg gipsskruer og store hull i taket.

Da kan du ha noen av dine favorittplagg fremme som kan skiftes med
årstiden. 


Ønsker dere en kjempefin kveld videre.


Klem fra Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Så utrulig stiligt,eg liker veldig godt når ein henger litt fine klær framme for er for gale at alle fine kjoler og sånt henger inni et skap:)
Kjempefint soverom og flott makeover på rommet i innlegget nede,likte begge to eg men stiligere etter du malte:)

Ønsker deg ei god helg!
Klem fra Lillian