Min bloggliste

torsdag 14. november 2013

LEKEKROKEN








LEKEKROKEN ER INNTATT

Hei og hopp fra nordsjøjenta som slår ihjel litt tid på nattskift på jobben.
Håper dere har det fint og sover godt i sengene deres, nå er det en time igjen før 12 timers skiftet er 
over og jeg skal hoppe til sengs og gjømme meg under dyna og sove, det blir herlig.

Før jeg reiste lagde jeg til en liten lekekrok til Fridamor som har fått seg så fint kjøkken til
bursdagen. Så stolt, hun steller og lager mat til oss andre.
Leker i stuen kan man ikke unngå likevel, og det er jo viktig at disse små får sette sitt preg på huset de også.



Her lages det kaker og *lade*(sjokolade) og døøt (grøt) i bøtter og fleng.
Det er en jente som er like glad  i godterier som mor og far. Det er ofte det blir spurt om, Mamma...
Nop?  Mamma, Sips? , men da må strenge mamma si at det får vi ikke lov å spise før på lørdag. 
Da blir det så ekstra koselig å finne det fram også, det er morsomt å se at de får de samme sugene etter god mat de også, hehe... Det skal ikke mangen årene til :)


Bord er kjøpt på ikea og stolene er fra Skeidar.
Koppesettet er også kjøpt fra Ikea.




Bamsen fra Oldemor sitter så fint på plassen sin.
Denne beholderen kjøpte jeg først til oppbevaring av interiørbladene mine.
Men nå flyttet jeg de vekk og fikk orden i bøkene til Frida i stedet.
Funker helt supert.





Nå er det snart loppekøyen her på jobb. Åhh, det skal bli godt å slenge hodet på puta.
Nattskift nr.2 er alltid verst..
Ønsker dere en superfin Fredag.


Klem
Linda






















2 kommentarer:

My Dream sa...

Håper du sover godt nå :) kjempe koselig krok :) ja, barna må få plass vet du :)

Klems Diana

Villa Ellings Vei sa...

Titter innom for og ønske deg en fin helg♥ Å kjempe fint jenterom♥
klem Mari