Min bloggliste

lørdag 8. september 2012



NEW SHOES

Åh, i går var jeg innom senteret en kjapp tur, og siden det meste av pengene har gått til ting til huset har jeg ikke latt meg sev friste ved å gå slike steder, for jeg kan vel ærlig si at jeg er meget svak når det kommer til klær og sko. Jeg kan faktisk si at det var så gale at fant jeg noe fint kjøpte jeg det, og valgte heller å spise nudler resten av mnd, da er det gale da?haha. Jeg har heldigvis blitt litt bedre med årene. 

Så en liten tur innom skobutikken klarte jeg ikke la være i går, og jeg kom ut igjen glad og lykkelig med et nytt par sko i hånden.


Sjekk disse da? Jeg liker godt jeffrey cambell shoes, men det har ikke blitt til at jeg har hatt lyst å bruke så mye penger på et par sko, for som med alt ant så blir man fort lei. Så i går fant jeg et lignendes på Euro sko her i bygda. Og ikke bare var de fine, 
men de var faktisk utrolig gode å gå på også. Jeg hadde dem på meg i går så det kan jeg med hånden på hjerte si, jeg er happy  happy happy.




Her er noen mobilknips fra gårsdagens kosekveld med godgjengen

Fantastisk god mat på Big horn






Så ble det noen runder bowling, med konkurranse instikt på de fleste, ble det ganske artig.
Mitt mål var å slå Mr.samboer, og det gjord jeg, jippi.
Det er alltid så gøy å vinne over kjæresten for det er ikke så ofte.
Han syns ikke det er like gøy da, haha!





Da var snuppa våken igjen etter siste kvil, så da får vi hive oss rundt å finne på noe gøy de ¨
siste timene av lørdagen.

Ha en strålende helg.

-Linda-

1 kommentar:

Madelen sa...

Min blogg heter madelenfroeland.blogg.no
Fint innlegg:)