Min bloggliste

fredag 28. september 2012




TILBAKE TIL LIVET PÅ HAVET


Tjolahopp!
Her sitter jeg ute på jobb igjen, tiden hjemme gikk ufattelig fort. Kan dere tro at jeg allerede har vært
hjemme 5 uker allerede? Jeg går natt denne turen så nå ligger nok alle dere søte lesere å sover.
Tenkte å vise dere litt av hva som står på ønskelisten/kjøpelisten min fremover av møbler
og interiør.


Jeg har bestilt meg denne lysestaken fra thg, 
den ventes i posten hvert øyeblikk.


Kjøkkenet er fremdeles ganske tomt så her er noe av det jeg ønsker meg.
Disse er så tøffe, kjøkkenvekt i retrostil.
Disse finner dere her.


Kjøkkenredskaper fra Nigella Lawson
Disse redskapene tar seg godt ut på kjøkkenbenken, prisen er 795kr for alle sammen, ikke
så gale heller. Vet de fantes i lyseblått også, men lurer på om de er gått ut.
Dere finner de hvertfall her.






Og tilslutt må dere se på denne kule brødboksen fra IB Laursen.
Den finnes i flere farger også.



Det ble et lite inspirasjonsinnlegg av hva jeg ønsker å kjøpe fremover. 
Da får jeg gå tilbake til jobben min igjen.
Så blogges vi igjen snart.

Dere må ha en fin helg.

klem klem

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!

De har lignende kjøkkenvekter på amazon.co.uk som ofte er billigere. Jeg kjøpte en som er omtrent lik i rød til venninna mi i bursdagspresang og da betalte jeg under 200kr med frakt :) Du har mye fint i hjemme ditt, og en fin blogg :)

Fridas lille hjem sa...

Tusen takk for tipset :) jeg kjøpte meg faktisk når jeg kom hjem fra den turen, på en butikk på galleriet i bergen som hadde alt mulig rart. Jeg endet på lysegul :) Den var litt dyrere enn 200kr, må ta meg en kikk innpå den siden :)