Min bloggliste

tirsdag 12. februar 2013



BORTE BRA, MEN HJEMME BEST

Utrolig deilig å komme hjem igjen, atter engang. Begynner heldigvis å venne meg til å
være borte så lenge om gangen, og no føles det faktisk helt greit. 
Gjensynsgleden med Frida var stooor når jeg kom hjem. Ingen fornærmelse denne gangen, bare en stor og god klem og få. Ingenting kan toppe den følelsen. 

Huset har sett ut som et bombenedslag etter jeg kom hjem, og her sitter jeg godt plantet i sofaen, og 
ser på rotet rundt meg. En 1- åring som har omøblert på alle pynetingene, putene og alle møblene som er flyttbare. Travel dame skal jeg si deg. Og dette gjør hun sånn ca hver dag.
 Og bare så dere vet det, bloggers hjem er ikke noe mer ryddig enn at annet vanlig hjem. Hvertfall ikke mitt, det er bare det at jeg er så lur å tar bilder når jeg har rydda :)
Rot i blant er tegn på liv og røre, ikke sant?

 Gjensynsglede

Ei som koste seg på badet da mor ikke følgte med i to sekunder


Blir like glad i sko som mammaen sin kanskje?

Jeg finner ikke laderen til kameraet mitt, kriiissseee...
Så da blir det mobilbilder denne gang. 
Følg meg gjerne på Instagram på Fridaslillehjem.
Der legger jeg ut interiørbilder, men også andre private bilder av det som skjer rundt meg.
Legg gjerne igjen ditt kallenavn om du har instagram, så jeg kan finne deg.


Ønsker alle som er innom en fin kveld.


Linda

4 kommentarer:

Brunt sukker sa...

Å TENKER DET ER GODT
OG KOMME HJEM
TIL DITT SJARMTROLL
KLEM ELI:)

Anonym sa...

Hei skjønne deg:)
Så utruligt deiligt det må være å komme heim til veslejenta,kan tenke meg du savnet ho når du er ute men for ein glede å komma heim til ho:)
Kjenner til det med å finne dei utruligeste ting å leke med,ikkje alltid de trenger så masse leker,er så gøy å sjå at de kan leke med heilt vanlige ting som de finner!
Håper du finner laderen,eg prøver meg fram med redigering og bilder,noken ganger får eg det til som eg vil ha det mens andre tider så er det ikkje så lett,men spennende å prøve ulike teknikker og redigeringer;)

Ein fin fin kveld til deg!
Klem fra Lillian

Anonym sa...

Fantastisk lita snuppe!! herlig det bildet fra badet!

AC IN A BOX sa...

Vakker snuppe - ser hun rydder badet like godt som mine gjorde i den alderen.

Fin kveld til deg!
- AC