Min bloggliste

mandag 25. februar 2013




BRUKTBUA

Før helgen var jeg innom bruktbua i bygda, der fant jeg meg faktisk litt denne gang. Handlet litt småting som skal spraylakkeres,en stol og et stort gammelt skap som må pusses og males.
Jeg er veldig spent på det skapet, det var eldgammelt og ganske shabby, men
tror det skal bli bra med en liten overhaling.

Her er pinnestolen jeg kjøpte, syns det er kult når setet på den er rund.
Bordet er et sminkebord som jeg hadde på soverommet. Men nå skal forhåpentligvis den 
andre speilkommoden inn der (har begynt å male, ikke helt ferdig)
så da tok jeg dette opp og malte det svart.
syns det ble kult. 


Så vil jeg ønske velkommen til nye følgerer,
veldig kjekt dere vil følge meg og bloggen min.

Trekning på Give awayen er forresten 1.mars.
Såg jeg hadde glømt å skreve det på selve innlegget.

Jeg lovte et innlegg om hvordan jeg pusser opp møblene her i hus, framgangmåte osv.
Jeg har ikke fått tid til det i helgen tross det nydelige været og vi har stort sett vært ute hele tiden,
men jeg lover et innlegg om det denne uken :)



Ha en fin dag mine bloggvenner!




2 kommentarer:

Brunt sukker sa...

HALLO:)
Å SÅ LEKKER SMINKEBORD
STOLEN ER SÅ SJARMERENDE
KLEM ELI:)

Jatte sa...

Lekkert! Elsker slike gamle pinnestoler, de er sååå sjarmerende :)

Ha en fin Tirsdag,
Klemmer♥