Min bloggliste

tirsdag 17. desember 2013

JULEKOS OG JULEPYNT



JULEKOS OG JULEPYNT

Håper det står fint til med dere alle lesere.
Her i hus går det stort sett veldig bra, lille snuppa er blitt forkjøla, men jeg krysser fingrene for at det 
holder med det og at ikke sykdommen sprer seg i hus. I fjor låg vi alle med spysjuka og det var ikke noe kult, så i år håper vi på det motsatte.

Huset er pynta og klart for jul, veldig tidlig i år, men fredag reiser vi inn til foreldrene mine 
for å feire jul og da er jeg ikke hjemme igjen før 8 januar, så da skal vel alt pakkes ned igjen.
Det blir nyttårsfeiring på meg offshore i år, så det kan jo bli koselig det og. 



Nå er det meste på plass, og jeg er så fornøyd med at vi har kosa oss så masse hver dag.
Jul i Svingen er fast for hele familien hver dag. Herregud for et koselig program, 
like kjekt for stor som for liten.

Enkelt å lage julepynt med å bare knyte noen fine rød bånd på noen lystestaker.
Lag av det man har.



Luktelys fra Åhlens i herlig pepperkake lukt. 
Pynt opp enkle lysbeholdere med fine knytebånd, disse er kjøpt på nille.



Nissekroken er frida sin krok, og det er veldig stas, her er vi god å snill med nissefar og ungene.




OMG, sjekk det pepperkakehuset, hehe.. Det var jammen ikke lett så
all respekt til de som lager kunstverk, limen rant, melisen rant, skeivt og gale. Haha, men
morsomt var det. 



Vi har støypt en platting under terrasen som skal flislegges til sommeren, gleder oss til å få
fin plen rundt. 




Ønsker dere alle fremdeles en fin førjulstid.
Legg vekk mobiler og kos dere med familie, eller glede andre.


Klem Linda

2 kommentarer:

Villa Ellings Vei sa...

Ønsker deg og dine en riktig god jul♥
Juleklemmer fra Mari♥

Anonym sa...

Hvor har du kjøpt den klokken som henger på veggen? :)