Min bloggliste

tirsdag 24. juli 2012



DA VAR VI I MÅÅÅÅÅLLLL!

På lørdag hadde jeg bursdag og jeg fikk den beste presangen jeg kunne ønske meg, vi flytta inn i nytt hus. Åhh, det var en helt fantastisk følelese og sitte der på kvelden og nyte roen, utsikten og lukten av at alt er nytt. Vin i glassene og junk food på bordet, ( det var det eneste vi hadde tid til, haha), det var virkelig en drøm. 

Snille Mammaen til ole hadde laga fint bursdagselskap til meg med mat og kake tidligere på dagen, så da var hele familien samla. Masse fine presanger fikk jeg også. Dagen var perfekt og jeg manglet ingenting. Og på toppen av det hele så stod denne å ventet på meg på kjøkkenet når jeg kom opp i huset, jeg holdt på å dette av stolen, den har jeg ønsket meg såååå lenge.. 
Så den skal virkelig få sin hedersplass på kjøkkenet.




Blid og fornøyd med en velfortjent Øl i hånden.



Vi er nettløse for tiden, men jeg håper vi får internett og tv der oppe om ikke så altfor lenge, så 
da blir det tid for litt blogging igjen.
Vi har ikke så mye møbler enda, det kommer ikke før i septmeber, men jeg har allikevel masse kjekt å vise dere, så følg med.

Hadde det ikke vært for familiene våres som har hjelpt oss hele uka,hadde vi enda ikke vært inne, vi er evig takknemlig for all hjelp vi har fått.

Ha en fin dag videre dere!

-Linda-









2 kommentarer:

Anonym sa...

Har vært kjempekjekt å følge med på bloggen her. Kos dåkke i nya huset. Glede meg til å se fleire bilder fra huset! Eldbjørg

Fridas lille hjem sa...

Tusen takk, så kjekt at du følge med på bloggen :)