Min bloggliste

fredag 20. juli 2012




PAKKE PAKKE PAKKE...

Etter en hektisk uke med å få alt ferdig, er vi endelig i gang med flyttingen, i dag har jeg kjørt opp første flyttelasset, eller rettere sagt mangen flyttelass. Vi har fått på plass alle klærne i walk in closete,guuuu så herlig det er med masse skapplass, endelig er det mulig å lage seg et system. Ahh, det er fantastisk.
Vaskerommet er også ferdig, jeg er superfornøyd, det ble helt perfekt. Masse garderobeplass,skapplass og god arbeidsbenk. Og alle fargene smelter sammen.


 Senga er skrudd opp, yeah! Bare synd at madrassene ikke er 
her før tirsdag, den skulle vært her i dag, men forsinkelser må man vel ofte reine med i møbelbransjen.
Så vi får ha noen litt mindre madrasser til da. Senga kommer ikke til sin helhet her på bilde, men måtte vise dere en sneakpeak likevel.



Og vet du hva jeg bestilte i dag? Jeg har endelig bestemt meg for finsofa, det ble 
Howard sofa i fargen babel sand som dere ser på bilde under.Hva syns dere? Jeg gleder meg til å få den i hus, litt ventetid er det, men det går fint.

bohus-blogg-howard-3


Da må dere ha en fin helg alle sammen, her blir det pakking og flytting hele helgen.
Men jeg koser meg, det er så deilig og endelig være imål, nå kan resten av sommeren nytes. og det skal bli godt å ha mannen i hus om kveldene.


-Linda-



Ingen kommentarer: