Min bloggliste

torsdag 25. oktober 2012






GUESTROOM

Gjesterommet vårt er den eneste plassen der vi har valgt litt annerledes i forhold til resten av huset,
jeg valgte en tapet jeg aldri trodde jeg skulle valgt, men med litt
press fra samboer om at vi må tørre å prøve så gjorde jeg rett å slett det.
Jeg er veldig spent på hva dere syns

Velkommen tilbake til blomstertapetens tid.






Vi mangler en del enda før det er komplett, nattbord, gardiner og lamper mangler.
Så har jeg en plan på sengegavl.. Jeg har vært meget spent når
det gjelder dette soverommet siden jeg valgte noe som ikke helt er min stil, men må si at så langt så liker jeg det.  Pappsen holdt på å dåne da han såg hva jeg hadde valgt, haha!

Ps. Snart helg IGJEN, 
og det betyr snart jobbetid på meg.
2 ukers tur denne gangen, kjenner det blir lenge vekke fra tuppa, men
jeg må tenke positivt, masse fri når jeg kommer hjem.


Ha en fin dag dere!



klem klem

3 kommentarer:

Rebekka sa...

Kjempe fint, Linda! :) Kor har du fått tak i tekannå? :) Den va berre heilt lekker!:)

Fridas lille hjem sa...

Tusen takk :) tekanno er et loppefunn :/ kanskje det dokke opp ei til på bruktbutikken som snart åpne :)

Rebekka sa...

Håpe de, for den likte eg godt! ;) Blir kjekt med ein bruktbutikk i Etne! ;) Sikkert mange skattar og finna!