Min bloggliste

mandag 8. oktober 2012





PRINSESSE ROMMET TIL FRIDA
ER SNART FERDIG.

En liten sneak peak fra prinsesserommet som snart er ferdig.
Nå mangler det bare lekekjøkken og en tallerkenhylle så er alt på plass.


Velkommen inn, håper dere liker det.




Hemnes kommode fra Ikea, har kun skiftet knotter på den. 


Kosekroken til Frida, her koser vi oss og leser bøker.


 Lampen er fra Watt&veke.
Paradis teppe er fra Kid, syns det passet godt inn her.






Den som stelleputen ligger i er hjemmelaget av min samboer.





Da er det bare å vente noen uker til på tallerkenhyllen fra hubsch som er i bestilling, så er rommet nesten komplett.
Har sett på et supersøtt trekjøkken som jeg ønsker å kjøpe også, men syns egentlig prisen er litt vel høy,
så jeg må tenke litt mer på det, kanskje dere kan hjelpe meg?

Jeg tenkte på dette i hvitt, hva syns dere? 
1800kr koster det.






Ha en fin mandag.

-Linda-

7 kommentarer:

My Dream sa...

Ser mannen din er flink å snikre? Nada problem å fikse eit fint lekekjøkken da? Ver kreativ, hønsenetting i skaper, spraylakker en isboks i sølv og fell den i benkeplaten... Mal små runde trerundinger svarte som kokeplater, og små rundinger m en skrue i så en kan skru de rundt som brytere til stekeovn. så kjøper du sånt leke kjøkken sett på ikea. :) Næh, d blir billig og kan bli kjempe sjarmerende! *siden jeg er så gniten er jeg kreativ... Ler*

Fridas lille hjem sa...

Ja, kanskje jeg skal få han til å fikse et sånt, uff jeg burde rett og slett blitt flinkere til å lage ting selv, maling går fint, men resten går jeg helst å kjøper ferdig. Blir virkelig inspirert av sånne som deg som er full av ideer, tusen takk for gode tips :)

T sa...

Rålekkert barnerom!:))

Her har vi revet det som skal være barnerom, og materiale ligger klart. Vi har samme seng til lillepia vår :) Ellers har jeg kjøpt stjernenattbord, stjernekrakk, stjerneknagger, barnekleskap med rosa kleshengere, tallerkenhylle fra Oliver Furniture og litt annet dilldall. Gleder meg til det er ferdig oppusset :)

Linda - HJERTEHUSET sa...

No har eg kost meg med masse fine bilder. Så fint hus dåkke har bygd dåkke og så koseig du lage det inne:-)

Anonym sa...

Heisann:)

Fin blogg! Lagt den til som favoritt:) lurte på hvilken fargekode du har på veggen på dette rommet? Nydelig:)
-Mandal

Fridas lille hjem sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Fridas lille hjem sa...

Tusen takk for det :) Fargen på veggen heter støvrosa, kjempefin farge!