Min bloggliste

tirsdag 20. november 2012






DET ER DET PRAKTISKE 
SOM GJELDER

De siste ukene har jeg blitt helt gal av klær og sko som ligger å slenger i gangen vår, planen var at vi skulle
bruke vaskerommet som en bi- inngang, men siden vi ikke har trapp ned dit på utsiden enda er det hovedinngangen som blir mest brukt. Gjesterommet på siden har omtrent blitt en oppbevaringsplass av sko og jakker, og det var ikke helt planen. Spesielt hiver vi det inn der når ryddingen skal gå unna. Så nå er 
garderobeskap bestillt, gleder meg til å få det i hus. Da kan det bli litt orden i
 jakke og skokaoset her i hus. Det praktiske vinner alltid. Et ønske om en gjestegang med bare fine upraktiske møbler er forbi, det blir heller et stort JA til praktiske lønsinger.


Vi tar en sjans og bestiller gjennom novasolo på nettet. Ikke
sett det i virkeligheten, men satser på det blir fint.
Noen som har bestilt derfra før?


Likte ikke de svarte knottene, så de tenkte jeg å bytte ut med noen andre.
Det er jo et hav å velge i.







Skrivebordet/konsollbord er for lengst flyttet inn i stua.
litt usikker på hva jeg skal ha ved siden av skapet, men det lureste er
sikkert å vente å se hva vi har plass til før jeg bestiller noe.
Vist dere har noe tips, sir jeg ja takk til det, skapet blir stående der som oliventreet står.





I ettermiddag går turen videre til stavanger på 2 dagers kurs. Tenkte og
handle litt julepynt og julepakker med det samme.
Og ikke minst må jeg innom alle de fine interiørbutikkene i Sandnes.


-Linda-

6 kommentarer:

Brunt sukker sa...

HEI LINDA:)
SKAPET SÅ VELDIG FINT UT!
BLIR DEILIGT Å FÅ FLASS TIL TIN JA
KOS DEG PÅ KUR
KLEM ELI:)

Anonym sa...

Hei Linda!

Så fin blogg du har!!

Eg lurte på kor lang leveringstida pleier å vere når ein bestiller møbler via nett slik som du har gjort med skapet. Er det å anbefale?

Ha ein fin dag!

/Inga

Fridas lille hjem sa...

Hei på deg :-) jeg har ikke fått skapet enda, så jeg er litt spent selv.. Det eneste jeg har bestilt via nett er fra en design og det gikk kjempefint, så jeg satser på det no. De hadde leveringstid 2-4 dager forstod jeg så jeg håper å få det før helgen, så da kan jeg skrive til deg hvordan det gikk :-) ha en fin dag kjære du!

Fridas lille hjem sa...

Tm design sku det stå :-)

Anonym sa...

Takk for tilbakemelding! He ein fin dag. :)

Gyldenlakk - hage og pusterom sa...

Hei - gikk det bra med skapbestillingen? Tenkte å bestille derfra, og kom over bloggen din i et søk på Novasolo...