Min bloggliste

mandag 26. november 2012





GOD KVELD


Hei, har dere hatt en fin helg? 
Jeg har ikke hatt tid til å titte innom dere hele helgen, men håper den var fin. Vi har kost oss masse
med Vamp konsert og fine middager.Nå er jeg havnet i stolen hjemme hos foreldrene mine,jeg kom i går og reiser igjen imorgen. Måtte ha en liten besøksrunde hos familie og venner før det bærer ut på jobb igjen.
Alltid godt å komme hjem.
Tenk nå er det advent til helgen og første lys skal tennes.
Har dere adventsstaken klar? 
Det har ikke jeg enda.



advent telysholder


Liker veldig godt adventsstaken nedenfor, den er fin å bruke hele året også.
adventslys square

Inspirasjonbilder hentet fra Bolina.


Jeg har forresten solgt Love seaten, så nå må jeg pønske ut hvordan jeg vil ha det på
veggen forann peisen. Har hentet med meg noen eplekasser hjem, som jeg var heldig og fikk, så vi får
se hva jeg får pønsket ut.
Kjekt med nye prosjekter.


Da må dere ha en fin mandagskveld. Nå skal
jeg finne frem boken min å kose meg med den resten av kvelden.
Fifty shades, den kan jeg anbefale dere, man blir aldeles hektet.




-Linda-




1 kommentar:

Brunt sukker sa...

HEI LINDA:)
SÅ HERLIGE BILDER
VIKTIGT MEG BESØKSRUNDE OG GODE VENNER!
KLEM ELI:)