Min bloggliste

torsdag 28. februar 2013




Har du et inspirerende soverom? 

Bli med og vinn flotte premier


Franciskasvakreverden har nå en konkurranse hvor man kan vinne masse flotte premier.
Her kan du vinne denne flotte
Chesterfield stolen i den største størrelsen til en verdi av kr. 3.999,-!
I tillegg har du også muligheten til å få bildet i boken sanselige rom som er en bok med inspirerende bilder av
både bad, kjøkken, soverom og mye mer.





Jeg har valgt å sende inn bilde av det mest spesielle rommet i huset, som jeg har blitt mer glad i nå i senere tid. Samboeren min sa at vi må tørre å prøve litt annerledes også, ikke bare velge safe duse farger som
vi har i de fleste andre rom i huset. Så her slo vi oss skikkelig løs med en ellers så blomstrete tapet.
Grønn er en av mine favorittfarger, syns grønn passer til mye, spesielt naturelementer som jeg er veldig glad i. Vi valgte en vegg med tapet og de andre veggene valgte vi i den grønnfargen som er bakgrunnsfargen i tapeten. Jeg syns det ble utrolig behagelige. Jeg har flere ganger hatt lyst å male over i en annen farge siden det var litt spesielt og annerledes i forhold til resten av huset.
Men nå er jeg glad for at jeg har latt den få bli.

Dette er gjesterommet i huset.




Lysekronen er fra Bohus, tilbudspris til 599kr, kjempefornøyd.

Friske blomster og et interiørblad gjør det ekstra hyggelig. Kanskje en mann ikke hadde
følt seg fullt så mandig her inne, men kunne ha bytta ut bladet med et VI menn da ?:)

Ha en strålendes fin torsdagkveld. Imorgen er det fredag igjen gitt.
Er det lov å legge inn ønske om at tiden skal gå litt saktere?


God natt.

NB! Husk siste sjanse til å være med på give awayen. Imorgen blir det trekning og kanksje
du er den heldige vinneren.


Klem Linda


9 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempefint! Håper du vinner:)

My Dream sa...

Kjempe fint linda :)

MittLilleHjerte sa...

Så fint hos deg:)
Masse lykke til i utfordringen;)
Fin helg ønskes deg!
Klem fra Janne

Anonym sa...

Det var kjempe fint! Og til stor inspirasjon for oss som ikkje tør å satse på farger og mønster :)!

Rebekka sa...

Kjempe fint ! :)

Unknown sa...

Herregud sp nydelig da.. I love it =)

Regnbuedrops sa...

Alltid like rolige og behagelige bilder og et herlig hjem =D
Ha en fin fredag.
Klemmer

detteogmer sa...

For noen nydelige bilder! Likte spesielt godt fatet med den søte hekla duken. :)

Gårdsjenta sa...

Så herlig soverom!! :) la meg til som følger jeg :)