Min bloggliste

mandag 13. januar 2014

GJESTEROM




GJESTEROM

Jeg vil først og fremst ønske dere alle Godt nyttår, håpe dere har hatt en fin jul i 
regnværet. Jeg har kost meg både hjemme og på jobb. Jeg feira jul med familien og nyttår med mine gode kollegaer på plattformen. Det var absolutt ikke ille i det hele tatt, tvert imot. Jeg hadde det utrolig koselig. 
Jeg tørr ikke tenke på hvor mye godteri så er blitt puttet inni denne kroppen, hjelp... haha! men sånn blir det når været er dårlig og søtsuget er stort.  Godt at det er gode rutiner igjen nå, det er viktig å kunne kose seg skikkelig innimellom. 

Når jeg kom hjem fra jobb var det rett i ryddingen med engang. Jula skulle pakkes ut og det var tid for
å få orden på de kjedelige tingene som å organisere på loftet og rydde ut av rom som
ikke blir brukt mer enn når vi har besøk. De ender opp som boder alle rom tislutt, så nå var det
på høg tid å rydde.

Jeg malte det ene rommet blått da vi flytta inn, skeia skikkelig ut i forhold til resten.
Jeg var på nære nippen på å male det om igjen, men tenkte at jeg måtte gi det et forsøk først.
Her inne har vi brukt det vi har, for på sikt blir det kanksj et barnerom til som trengs, håper nesten på gutt ellers må det males :)

Men syns likavel at det ble ganske koselig her inne.




 Planen er å bytte ut nattbord lampene og kjøpe noen litt mer romantiske noen. Og lage en sengegavl for å lune det litt mer. Men nå er det hvertfall ryddet og redd opp så nå kan gjestene bare komme.
















Blått er faktisk en herlig farge å ha på soverommet, sover faktisk veldig godt i den fargen. 
Det var en stund jeg hadde vondt i ryggen og vi lurte på om det var sengen vår, så da flyttet vi inn her i en periode, og jeg merket faktisk forksjell, merkelig nok.

Ønsker dere en fin mandag. Jeg har kjøpt meg treningsdagbok og skal legge nye planer for det
neste året, har planer om å bli sterkere, gleder meg til å begynne. Nye mål er jo litt gøy, så
lenge de er overkommelige.


Klem fra Linda

3 kommentarer:

Cassandra sa...

Det var en skikkelig fin blåfarge! Hva heter den? :)

Fridas lille hjem sa...

Det er gustaviansk blå :-)

Interiørnytt Tina sa...

Så fint det var! :)