Min bloggliste

onsdag 22. januar 2014

LIVINGROOM




LIVINGROOM

Forrige uke hadde jeg innkjøp av masse nye puter i herlig strikk og lune farger.
Sofaen er ganske så mørk, så jeg måtte gjøre den litt lysere og lunere på et vis.
Jeg er blitt utrolig glad i strikk for tiden, spesielt på vinterstid , det luner så godt.



Putesamlingen er fra forskjellige butikker, Living, Feel, og kremmerhuset. Putene må helst være i dun, ellers bytter jeg ut innmaten. Det er så deilig når puten former seg så det blir mykt og godt å legge seg i. Det er et must for meg at Tv-kroken skal være en skikkelig kosekrok.









Håper dere har hatt en fin onsdag.
FØLG MEG GJERNE PÅ INSTAGRAM PÅ FRIDASLILLEHJEM.


Klem Linda

2 kommentarer:

sjarmerende kusiner sa...

Å du har et VAKKERT hjem!
Ønsker deg en fin torsdag :-)
Hilsen fra Gol.

Anonym sa...

Dere har det såå fint!! :)
Kan du legge ut bilder av vaskerommet ditt? :)
Eller om du har gjort det før, legge ut link? :)

Også lurer jeg faktisk på hvordan trappen deres ser ut? :p
Har du bilde eller link? :))