Min bloggliste

tirsdag 14. august 2012




LAUNDRY ROOM

Hei og Hopp, da var det snart tilbake til hverdagen igjen, nyter siste dagene av ferien vår sammen før jeg reiser på jobb. Grugleder meg til første tur offshore, heldigvis bare en uke første turen,det blir hardt å være vekke fra tuppa mi så lenge, men kjenner at jeg er veldig innstilt på det også. Så jeg håper og tror det vil gå greit. 

 Her kommer litt bilder fra vaskerommet som nesten er helt ferdig nå.
Er veldig fornøyd med at vi valgte så mye skapplass. Det kommer godt med når vi ikke har så mye boder.

Tapeten rivna da vi skulle sette på plass høgskapene, men satser på jeg klarer og lime de fint på plass igjen.
Ekstra bekeplater kjøpte vi hos kvik for å ha en god arbeidsbenk til å brette klær og div på.




Håper dette kan være til litt inspirasjon for dere andre som planlegger eller har lyst på vaskerom.
Syns det er deilig å gjøre det litt koselig på et vaskerom, da blir det litt kjekkere å gjøre sånne huslige ting. 
Innredningen er fra Ikea og benkeplatene er fra kvik.

Så nå gjenstår kun å innrede her inne med noen fine skittentøyskurver og beholdere til tøymykner og pulver.
Har dere noen tips så blir jeg glad for det.

-Linda-

3 kommentarer:

Beate lille verden sa...

Så nydelig :) sku gjerne hatt det vaskerommet ja...

Anonym sa...

heia!
ka den heite tapete?
å ka heite farge du he brokt dr d ikkje e tapet?veldi fint vaskerom!!

Fridas lille hjem sa...

Hei hei :)

Tapeten er fra Borås, vist du søker borås tapet så kommer den opp. Jeg fikk faktisk en lokal malerbutikk til å måle bakgrunnsfargen på tapeten slik at jeg fikk den samme fargen som er grunnfargen i tapeten. De hadde et måle apparat. Jeg kan se om jeg får leitet den fram, jeg vet jeg har litt rester av den en plass. Lykke til med vaskeromsplanlegging.


Klem