Min bloggliste

fredag 17. august 2012




LIVET PÅ HAVET!

Da var jeg på plass i havet igjen. Var litt vemodig å reise fra lille snuppa mi, men når jeg var komt ut her så var det så koselig å se kollegaer igjen at det ble bare kjekt å være tilbake. Godt å få jobba litt igjen syns jeg også. Jeg skal bare være ute en uke denne turen, trenger en mjuk start.
Statfjord A er min arbeidplass, en gammel plattform, men her trives jeg utrolig godt blant mangen hyggelige mennesker.







Pappa Ole E, styrer huset hjemme når jeg er borte. Tenker det er godt med alenetid etter så mye jobbing på huset. 

Når jeg kommer hjem så får vi tv-sofaen og ikke lenge etter kommer howarden i hus, 
så det er masse kjekt som er i vente når jeg kommer hjem.
Så nå må jeg bare finne en stol til "findelen" i stua. Er litt usikker på om jeg skal kjøre en stol uten armlen for å bryte litt eller om jeg skal kjøpe en howard stol også.
Hva syns dere?


Ha det fint så lenge dere, så skrives vi snart igjen.


-Linda-

Ingen kommentarer: