Min bloggliste

torsdag 30. august 2012





SØVNLØSE NETTER

Go morgen i stuggu!
 Her sitter jeg hendslengt i sofaen, stiv i kroppen etter dagens treningsøkt. Det har blitt lite trening denne sommeren så det var virkelig godt å være tilbake. Det gir meg egentlig en god følelse og ha gangsperr, da vet jeg at jeg gjorde en god jobb på trening. 

Snuppa vår er mye våken om nettene nå, tennene kommer på rekke og rad,
Så her i huset står jeg opp med et øye om dagen. Så håper disse tennene skal gi seg snart så vi kan få noen netter med sammenhengende søvn igjen. Føler jeg går i en evig rus og dus for tiden.
Men sjølv om mammaen er ganske trøtt, så kan man vel ikke klage når man våkner opp til
denne friske, glade solstrålen her hver eneste morgen.






Fikk forresten en lykkelig tlf i går fra Bohus, nå er sofaen komt så nå håper jeg vi får tid til å hente
den de nærmeste dagene. Håper den andre sofaen fra living er rett rundt hjørne også, kjenner at tålmodigheten tar litt slutt når man må vente 10 uker på en sofa. Det er altfor lenge.

Det var forresten 10% på howard møblene nå, så vist du har planer om å kjøpe så kan det vær greit å få med seg de prosentene.  Jeg har bestemt meg får å bestille howard stolen til finstue delen. 
Så om 6 uker så begynner det å bli ganske bra her i stuen, håper jeg.

Nå får jeg dra meg ut av sofaen og pakke litt,
jeg reiser hjem til Odda i dag, det er lenge siden jeg har vært hjemme nå, 
så det skal bli godt å se de igjen famile og vennene mine der. 


Ha en fin Torsdag.

PS: Snart helg folkens.


-Linda-


Ingen kommentarer: