Min bloggliste

mandag 17. september 2012







FØRSTE MALEPROSJEKT


Happy monday, for ny uke med masse nytt og spennende, denne uken skal nytes for neste uke reiser jeg allerede på jobb igjen, 5 uker hjemme går altfor fort.

Lenge var jeg på utkikk etter spisebord på kjøkkenet, men fant aldri noe som jeg falt helt for,
så da begynte jeg å lete litt på finn, og tilslutt fant jeg et som jeg syns hadde et godt potensial.

 Sjekk den bordplata, ikke særlig pen men pen ble den med litt maling og pussing.


Disse sprinklene eller hva jeg skal kalle det mellom bena, ville jeg ikke ha så de skjærte vi bort.


VOIILLLAAA...
Bord ferdig malt, det ble kjempefint syns jeg.
Bordet er stort og praktisk, det er 2,20 lang og 1,05 bredt. Det er ganske bredt, en fordel når
man har masse middagsgjester, man får god plass til panner og diverse på bordet uten at det blir trangt.







Litt pynt på bordet på man ha

Jeg skal ikke skryte på meg pussing og malejobb selv, for det er det godeste snille svigerfar som har gjort. 
Han er kjempeflink når det kommer til slike ting og han har maleprøyte hjemme. Så resultatet ble kjempebra, jeg er meget fornøyd med bordet, så Takk til svigerfar.


Da er det avslapping resten av dagen, treningsøkt allerede unnagjort, herlig mandag.
Jeg elsker å begynne treningen på mandagen, da blir treningsmotivasjonen for resten av uken mye bedre.
Så hopp opp av sofaen for dere som tenker på å trene, fantastisk den følelsen etter det er gjort.

Dont think,
just do it.


-Linda-

Ingen kommentarer: