Min bloggliste

torsdag 6. september 2012






LOVE SEAT


God morgen kjære lesere,først må jeg få si at jeg syns det er veldig kjekt at besøkstallet har vokst en del de siste ukene, kjekt å se at så mangen er innom, håper dere vil trives her inne. 

I går fikk jeg det for meg at jeg måtte bestille meg en god stol til å ha forann peisen, siden den nå er
helt ferdig og høsten kommer snikendes.
Så da sendte jeg en mail til Veronica på Tm design og vips hadde hun den jeg hadde lyst på, på lager og vips blir den sendt
til meg om få dager. En stykk glad jente.

Valget endte på denne nydelige stolen her, bilde lånt fra 
Tm design, ta en titt.


Stolen skal få sin plass inni hjørnet her, har litt planer om hva jeg skal ha på veggen også, men
det får dere høre om senere.



Vist noen lurer skal den treplata oppå gipsveggen males :)


Howarden er forresten i hus, må stashe litt opp før jeg kan vise dere,
men det kommer bilder etterhvert.


Fredag og Fredagskos i dag, i dag skal vi ut å spise god biffmiddag og bowle litt med
en vennegjeng, god start på helga. Det skal bli gøy.

Ha en fin helg

-Linda-


2 kommentarer:

Nina sa...

Hallo sister!
blir så fint hos dere no, alle de fine tingene du finner :) du kan godt få sende meg link til noen av sidene du finner alt interiør og pynten på?:)

Anonym sa...

Nydelig farge på veggen! Hva heter den? :)