Min bloggliste

onsdag 12. september 2012





*LOVE SEAT*

God morgen..
Tuppa ligger å sover og da har jeg tid til enda et blogg innlegg. Fikk en glad tlf  i går om at Love seaten vi bestilte var på vei, så den fikk vi i hus i går, er meget fornøyd og den er såå god å sitte i, her kan man virkelig sette seg ned inntulla i et godt teppe med en kopp kakao og kanskje et interiørblad?.  
Den er litt stor så den krever litt plass. Det sier seg vel egentlig selv, siden det er en Love seat så skal det nesten vær plass til to. 







Skal kjøpe meg et sidebord til denne stolen, men har ikke komt så langt enda, 
Føler jeg flytter rundt på disse lyktene som nesten er den eneste pynten jeg har for tiden, haha!
Men får smøre meg med tålmodighet litt til og tenke at jeg kan ikke få alt på engang selv om det er veldig fristende.
Så skal det tilslutt komme litt bilder og lykter på veggen er planen. Vist det 
jeg tenker i hodet vil bli like fint i virkeligheten, ikke alltid det stemmer, men
har hvertfall en liten plan på det.


Håper dere liker den.


Klem 
Linda





Ingen kommentarer: