Min bloggliste

mandag 3. desember 2012




BORDDEKKING

Nå var det lenge siden sist, jeg er kameraløs for tiden, jeg glømte det igjen når jeg var på julabord i helgen, så ingen bilder ingen blogging. 
I dag har min kjære bursdag, så i dag har vi hatt hele familien på kvelds, veldig koselig.
Jeg måtte stelle i stand litt ekstra siden jeg skal tilbringe mestepraten av adventstiden
på jobb.
Fikk tatt et par mobilbilder av bordet til dere.


I dag har jeg skikkelig julestemning, mer rødt er komt inn i huset, samtidig som
snøen ligger så fint utenfor. Håper snøen får ligge lenge.
Bordet er enkelt pyntet. Serviettringer og brikker fra Tine k home.
Små julekuler ved siden av hver tallerken med en lapp der jeg har skreve 
 velkommen, vises ikke så tydelig på bilde, men syns det var en fin detalj å påpeke.
Røde roser pynter alltid opp,  de er faktisk falske og er kjøpt på Ikea.
Da kan jeg ta de fram når som helst, genialt.

Garderobeskapet og kommode er komt på plass i gangen.
Jeg skal vise dere bilder når kameraet er i hus igjen.
Nå sank en fullstappa mage godt ned i sofaen, kjente det var godt etter en hektisk dag. Nå er vi
 klar for farmen.
Heia Ingvild.


-Klem-



2 kommentarer:

Brunt sukker sa...

NYDELIGT PYNTET BORD
GRATULERER TIL MANNEN
GLEDER MEG TIL Å SE GANGEN
KLEM ELI:))

☆Baronivegen☆ sa...

Hei på deg:)
For eit nydelig dekka bord:). Så lurt og ha ei julekule med "velkommen" på, godt tips:)
Her og er det full julestemning, masse snø, kaldt og har begynt og pynta litt til jul. Denne tida er så gøy:)

Fortsatt fin kveld til deg:)

Klems Evelyn:)