Min bloggliste

fredag 11. januar 2013






FRISKT OG ROMANTISK

Da var ukens beste dag her igjen, i dag er det fredagskos og ikke minst Idol på tv om få strakser. 

Forrige uke fikk jeg for meg at jeg måtte ha noe friskt i hjemmet etter julen var ute, så da gikk jeg på handletur og fikk med meg noen friske grønne planter og nye romantiske blomsterpotter. I gangen er den desidert mest romantiske plassen i huset akkurat nå. Jeg er glad i både det røffe og det romantiske, så da får det bli litt av hvert. Det er vel lov med litt blanding? Det syns hvertfall jeg.

Sjekk denne fine blomsterpotta som ser ut som en stor kaffekopp. 
Og den potta ved siden av med blomstermønster måtte jeg bare ha for å friske opp litt. Sol og sommer kan ikke komme fort nok nå kjenner jeg. Det er greit med vinter, men dette regnet og mørketiden kunne jeg fint vært foruten.


Jeg klarte å miste speilrefleksen i bakken, så nå krysser jeg fingrene for at jeg skal få det til
å fungere igjen, jeg er jo avhengig. Kan det vær at det bare er linsa som er gåen mon tro? Det blir en svart og grå skurrete skjerm når jeg tar bilde, ikke bra! Tar gjerne imot tips om det har skjedd med noen av dere andre.

Da vil jeg ønske dere en fantastisk helg, jeg var helt sjokka når jeg såg på værmeldingen i dag. Det er jo meldt sol, jeg er overlykkelig. Så helgen skal nytes utendørs.

Tusen takk for masse hyggelige kommentarer fra dere, setter utrolig
stor pris på det. Veldig kjekt å se at besøkstallet øker selv om ikke følgertallet er så stort enda.
Nå hører jeg at de synger om fredagskos på tv`en i stua. (jeg er på kjøkkenet ). Så da er det på tide og finne fram godteriet og plante seg fran tv.
Vi snakkes dere.





-Linda-

3 kommentarer:

Brunt sukker sa...

HALLO SKJØNNE LINDA:)
HERLIGT BILDE
JA DEILIG Å FÅ INN LITT BLOMSTER
NYT KVELDEN
KLEM ELI:)

Christina Mari sa...

Alltid deilig å få inn litt friske blomster etter jula.
Kjempe fint!
Ha en god fredag.
Klem Christina

Villastallerud sa...

Den var super søt den koppen med blomst oppi :) Og må virkelig si jeg likte den nye headeren din!! Kjempe fin! Ha en fortsatt fin kveld :)