Min bloggliste

onsdag 23. januar 2013





NIB:
VIS OSS DIN TV

Norske interiørbloggere har lagt ut en konkurranse der vi skal vise Tv kroken akkurat slik den ser ut nå.
TV-kroken er ikke akkurat den som er mest omtalt i blogglandia. Det er jo ikke akkurat et dekorativt møbel. Denne konkurransen arrangeres fordi Ikea skal lansere en helt ny tv løsning som heter UPPLEVA, der det skal være fokus på at det skal se pent ut, men samtidig være funksjonelt. Gleder meg til å se løsningen deres. Jeg syns det var utrolig kjekt at de tok dette temaet, nå har jeg bladd meg gjennom masse fine bidrag. Trykk her og ta deg en titt du også.



Her er mitt bidrag


Tv-benk fra Jysk, stol fra Ikea, kurv fra Riviera Maison til tv kontroller og småledninger. Kuul sjakkrutete blomsterpotte fra Søstrene Grene.


Ha en fin kveld.


-Linda-





6 kommentarer:

☆Baronivegen☆ sa...

Hei på deg Linda:)
Så flott bidrag, knallfint:)
Lykke til:).
Klems Evelyn:)

lillpastill sa...

For et fint bidrag!
Tvi tvi i utfordringen hos NIB :)

Fin fin kveld til deg

Anonym sa...

Hihi me har lik Tv benk og eg liker den veldig godt eg og så fint med den stolen der i hjørnet,liker den så godt og kunne tenkt meg ein sjølv og:)
Kjempefint bidrag!
Fineste dagen til deg!
Klem fra Lillian

My Dream sa...

kjempe fint bidrag!! ;)

Klems Diana.

ps, jeg har ikke lagt ut oppskrift på tvskapet... men kan prøve å forklare...??

amalie sa...

hei, må man vere medlem for å vere med på konkurranse? Eg finner ikkje der ein kan melde seg på den konkurransen :)

Fridas lille hjem sa...

Hei du :-) man må vær medlem, men du kan søke medlemskap så hiver du deg med neste konkurranse? Denne ble avsluttet på onsdag tror jeg det var. Kjekt å være med på utfordringen.