Min bloggliste

torsdag 24. januar 2013





VASKEROM

Ikke ofte vaskerommet er ryddig, men det var det for noen dager siden.. Jeg var så
lur at jeg tok noen bilder til dere. Jeg er veldig glad i vaskerommet mitt. Et tappert forsøk på å synes det er mer greit å vaske klær, det er vel lov å håpe? :)

Pip tapeten er fra Borås, kjempefin tapet. 
Resten av veggene er malt i bakgrunnsfargen på tapeten. Husker ikke koden, men kan alltids finne den
om noen lurer. Innredningen er fra Ikea, lidingø og garderoben er Pax. Elsker å handle på Ikea, de har jo absolutt alt og til en rimelig penge.


Skittentøyskurvene er fra Ikea, vi har de samme i liten utgave på badene også til søppel. 
Deilig med stor arbeidsbenk til å brette klær og stryke klær på.




Er kjempeglad vi valgte mye skapplass, i disse skapene gjømmer det seg mye forskjellig. Alt fra sengetøy til permer til verktøy,klær osv..  

Her inne tilbringes mye tid, jeg er glad jeg valgte litt spennende mønster og farger på veggene for 
å friske opp litt. Mangler kun en radio nå så blir det helt supert å vaske klær. Supert var vel og ta litt i, men hvertfall litt kjekkere. 


Velkommen til nye følgere, utrolig kjekt at dere legger dere til og ønsker å følge meg videre.
En annen ting er at det er utrolig kjekt å finne dere også. 

Kan jeg spør hvilket program dere bruker vist dere skal lage bildecollage, eller moodboard som noen kaller det? Jeg har prøvd ut forksjellig i dag, men det var ikke enkelt å få det til gitt. Er vist ikke så god på sånt jeg..




-Linda-

15 kommentarer:

Anonym sa...

Dette likte eg så godt og så den fine tapeten og,dei spannene fra IKEA er bare så fine og super pris og,hadde to før men så blei dei så stygge og bulkete at dei gjekk i bosset,men kunne godt tenkt meg nye:)

Det var et lekkert vaskerom,godt og ha god plass:)

Fine kveld til deg!
Klem fra Lillian

My Dream sa...

fineste vaskerommet i verden!

amalie sa...

Ein drøm av et vaskerom!!!:)

Rebekka sa...

Flott vaskerom:)¨
klem

Linda sa...

For ett nydelig vaskerom du har!

Anonym sa...

Så fint vaskerom du har!!

Ang. redigering og kollasjer, så brukar eg Picasa. Eg er veldig nøgd!

http://picasa.google.com

Jatte sa...

SÅ lekkert vaskerom, her MÅ man jo nesten kose seg her inne.. musikk og en kopp med noe godt i så kan man bruke en god time her *ler* ;)

Veldig fint!

God helg,
Klemmer♥

Anonym sa...

Hei:)walkstickersen min kjøpte eg på www.happylines.no men e veit at om du vil ha på engelsk så er dei billige i pris visst du søker på ebay:)

God helg til skjønne deg!
Klem fra Lillian

Cathrine sa...

Jeg bruker Photoscape. Veldig bra :) Jeg kunne ha vasket klær på vaskerommet ditt en hel dag!

Brunt sukker sa...

Å DETTE VAR LEKKER OG PRAKTISK
KLESVASKEN MÅ JO GÅ SOM EIN DRØMM:)
KLEM ELI:)

Kristine sa...

Hei,

En drøm av et vaskerom :) *smelt*

Jeg legger meg til som følger for falt pladask for bildene etter å ha sett header og første innlegg :)

Ønsker deg en finfin onsdag
-Kristine

Lite hi sa...

Wow!! :)

Så flott vaskerom dere har! :) Elsker tapeten deres med de skjønne fuglene! :) Vi har ikke vaskerom i vår "lille hi". Så noen ganger føles det som om hele boligen er et stort vaskerom med tørkestativ her og der - en vakker dag... Tenker jeg :)

Ønsker deg ei riktig ogd helg - og tusen takk for skjønn kommentar på bloggen min. Det er klart jeg vil komme innom deg også.

Klemmer fra Lite hi

Villa Drømmeverden sa...

Så koselig og flott vaskerom!
Innredning og benkplass på vaskerom er gull verdt! Jeg trives faktisk ganske godt på mitt, så fremt man kan si at man liker å vaske klær:) Kanskje jeg må rydde og stæsje det litt, tror ikke jeg har vist vårt.
Elsker tapeten!

Klem fra Margit

Anonym sa...

Hei:)

Lurte på hvor du har kjøpt arbeidsbenken din? den var genial:)

hilsen Martine

Fridas lille hjem sa...

Hei, den er kjøpt på kvik, det er benkeplater :-) kjempefornøyd med stor arbeidsbenk :-)