Min bloggliste

fredag 29. juni 2012



FAVORITT ROMMET!


Da var det helg igjen,ukene flyr avgårde, hvor blir tida av? Synst det er skummelt hvor fort livet går noen ganger. Det er viktig og kose seg og nyte hver dag hvertfall, leve som om hver dag er den siste. Det er et motto jeg prøver å leve opp til. Lett å glømma hvor godt man har det noen ganger. Vist man ser på andre land så er norge desidert en av de beste landene og vokse opp i, og hva er oddsen for at jeg ble født her når det er så mangen mennesker i verden?
 Konklusjonen er, vi må ta vare på hver dag, være glad for hvor godt vi har det og virkelig sette pris på det.


Jeg var i huset i dag,åhhhh... jeg ble så glad da jeg kom inn på badet, jeg er så fornøyd at jeg klarer ikke slutte å smile,det er desidert en av de rommene jeg er utrolig fornøyd med. På dette rommet kan jeg virkelig slappe av, så her skal kvelder nytes i badekaret med masse stearinlys og et glass vin i hånden,haha!
Har ikke funne baderomtsinnredning endå, jeg er på leit, så vist dere har noen tips til meg så tar jeg gjerne imot det, for det er ikke lett å finne. 
Håper dere liker badet!




I dag har vi fått besøk av søsteren min og kjæresten, så nå skal vi ut å spise! 
Da ønsker jeg dere alle en fin helg! Håper vi får litt sommer og sol!

-Klem-

Ingen kommentarer: