Min bloggliste

mandag 18. juni 2012





VELKOMMEN INN!


Mandag, ny uke og det nærmer seg ferie og forhåpentligvis sol og sommer. Trist når det er så surt og grått ute slik som i dag. Jeg er hjemme hos foreldrene mine på besøk og i dag har jeg vært og sett lille nydelige gullet til vennina mi, bare 1 uke gammel, nydelig var hun. Så har jeg og Frida vært på besk hos søs i dag. Og hun har et veldig koselig hjem. Jeg fikk lov å ta litt bilder av hjemmet hennes og vise dere, de har pussa opp nesten hele huset. Det var eneste kjøkkenet som var nytt. 


Her ser dere gangen som den såg ut da de flyttet inn.

Og stuen 

Og nå skal dere få se hvor fint og koselig de har fått det. 
Her står det mye egen innsats bak, og mye hjelp
fra familie.

 Sjekk gangen, ble det ikke fint? Fargene smelter sammen og lager en utrolig behagelig atmosfære.


 Konsollbord og mye koselig pynt.

Her har de tapetesert under trappen i en herlig tapet, sjekk fargene for godt de passer sammen, dette
er virkelig en tapet jeg kunne valgt hos meg også. Utrolig fint.
 En lekker stol som er plassert under trappegangen

Spisestue med benk og romantiske spisestoler til. Bordet var kvitt før, men kreativ som hun er snekkret hun bordplate selv, og vips så ble det et nytt spisebord.



Her var noen bilder fra huset hennes,må spare noen godbiter til imorgen også, håper der
blir litt inspirert og liker det. Det gjør hvertfall jeg.



Ha en fin kveld videre så blogges vi imorgen.

-Linda-





3 kommentarer:

Anonym sa...

Så flott Hanne hadde fått det, dåken kan det dåken søstrene altså, å få det så koselig å fint, det va ein fantastisk makeover de hadde gjort her! :)
Håpe du kose deg masse i Odda!

Klem fra Astrid

Fridas lille hjem sa...

Hei Astrid,Takk, så koslig du tok det tid å komma innom. Eg skal bringa dine fine ord videre til søstra mi :)

Anonym sa...

Hei. Så utrolig fint ho har det: ) skikkelig fint det bordet ho har, hva har ho malt topp med? : )) og hva har ho fesra den med, i bordet? Klem: )