Min bloggliste

fredag 8. juni 2012



FERIE OG HUSBYGGING PÅ SAMME TID!



Selv om man er på ferie så blir det litt tanker om husbygging, interiør osv. I dag er det siste dagen, litt trist, men samtidig lengter man jo litt tilbake til prosjektene som gjenstår hjemme, det er mangen ting på listen. Det kommer blant annet noen jenter som skal se på huset vi bor i nå, og de kommer allerede neste helg så vi har en jobb å gjøre,der må det virkelig shinest opp. Vi har ingen boder i huset, så to av soverommene i 2 etasje har vi brukt som boder, og jeg kan love deg at der er det masse rart. Mesteparten kan egentlig bare kastes, så det er første prio når vi kommer hjem. Og i tillegg så er huset litt lite til alle oss tre nå så det er rett og slett vanskelig å holde system i ting. Man må nesten presse klær og dill dall ned i skuffene for å få plass, takk gud for walk in closet i det nye huset. Nevnte jeg at vi har bestilt innredning til både walk in og vaskerom, det kommer i slutten av Juni :) Så jeg tror jeg bare skal begynne så smått å pakke ting ned å flytte det opp i nye huset.


På søndag så kommer foreldrene mine på besøk, de bor en time unna. Og da har min kjære mor sagt at hun kan grunne rekkverket på terrassen for oss, det må gjøres ganske snart, før det begynner å sprekke, det er større fare for det nå når det er varmere ute. Så på søndag blir det rett i arbeidsklærne, blir godt å få krysset ut noen ting på lista.


Jeg fikk tilsendt et bilde av badet i går, er kjempefornøyd så langt. Liker veldig godt den mursteinsveggen, den var akkurat sånn som jeg hadde sett den for meg. Vi har valgt å ha hvitmalt gips på to av veggene for å bryte litt av og selvfølgelig pga kostnaden. Vi skulle egentlig bare ha fliser på gulvet, men så fikk jeg smisket meg til å ha fliser på to av veggene og innflist badekar, så da måtte vi møtes litt på halvveien. Men når han såg bildet i går så var han glad for at vi hadde gjort det sånn. Drømmen min var jo å ha et bad der man kunne få litt spa følelse, og det føler jeg at jeg har fått, så jeg er meget fornøyd. Det er bare den ene veggen som er ferdig fuga enda.



Dere skal få flere bilder når jeg kommer hjem.


Ha det fint så lenge!

-Linda-

Ingen kommentarer: