Min bloggliste

fredag 13. juli 2012





HELG!

Det har vært noen travle dager her i gården med en sputnik av ei tuppa, og i tillegg har mannen ikke vært hjemme før klokka har passert ni hver kveld. Først på jobb og rett i huset etterpå. Så nå ser det ut som det blir litt utvask i helgen og mest sannsynlig blir det flytting  neste helg, wee... Det føles helt rart og uvirkelig. Det kommer til å bli en syk forskjell fra her vi bor nå. Jeg burde nesten vist dere bilder, kanskje jeg skal det en dag, men da må jeg rydde først, man blir jo så lat når det gjelder husarbeid når det nærmer seg flytting, det gjør liksom ikke noe om det flyter litt da, for man skal jo snart rydde og vaske ut likevel. Er det andre enn meg som tenker sånn eller?

Vi har fått strøm og vann i huset nå,det var herlig å få lys i taket. Da kom fargene mer til sin rett. 
Svigerfar holder på å sette opp garderoben for oss, snille svigerfar som hjelper til når det trengs mest. Da har vi en plass å plassere klærne med en gang, herlig!


Jeg skulle egentlig til Stavanger imorgen for å hente spisebord,men må utsette det til neste uke. Vi har et prosjekt som jeg tror blir veldig fint. Det krever bare litt pussing og maling. Gleder meg til å vise dere.

Det skal bli lekkert å få denne benken i hus, den står å venter på meg, må bare få vasket ut først.



Og hvite pinnestoler til, må finne noen lekre puter til å ha i ryggen.
Jeg var litt usikker på hvilke stoler jeg ville ha så dette er et godt alternativ imens.


Og en ting er sikkert, jeg skal ha hvertfall en av disse
Love,Love,Love.


Og muligens tolix barkrakker også.




Da må dere ha en fortreffelig kveld og kose dere masse i helga.

Ingen kommentarer: