Min bloggliste

tirsdag 17. juli 2012





SHOPPING

Tiddelibom kjære lesere, håper dere har det fint tross det fine sommerværet vi har, ikke mye å skryta av hvertfall.  I går var en effektiv dag, reiste til Stavanger kl. 07.30, og hjemme igjen kl.11 på kvelden.
Fikk hentet hjem kjøkkenbordprosjektet, litt jobb blir det, men håper og tror det vil bli veldig bra.
Sandnes har hvertfall en utrolig koselig handlegate, med mangen koselige butikker, virkelig verdt et besøk. 
Fikk handlet med meg noen fine skatter på turen. 


Denne lampen kjøpte jeg på Villa rosa, en utrolig koselig interiørbutikk der de solgte både house doctor, tine k og mye mer. Denne skal få sin plass på soverommet oppe.



Rødvinsglass 



Hvitvinsglass.

Pute fra Skeidar

Stråkurv fra riviera maison, denne skal jeg bruke til å ha matolje, urter og div i på kjøkkenøya, 
men som du ser kan du bruke den til mye.
937700


Dette var noe av det som ble med meg hjem i går, det var en koselig tur og jeg tar gjerne turen tilbake¨
til sandnes. 


I dag har vi  lutet benkeplaten på kjøkkenet, veldig spent om vi fikk det jevnt å fint. Imorgen skal vi 
olje den ferdig. Så blir det innflytting til helgen. *smiler*


-Linda-

Ingen kommentarer: