Min bloggliste

søndag 29. juli 2012




SNARRTTTT

er vi på nett igjen.. På tirsdag får vi kanaler og internett igjen, og disse dagene har jeg virkelig fått kjent på hvor avhengig man blir av internett, nesten litt skummelt. Men på en annen side så var det faktisk litt deilig også, uten tv og internett er det mye mer sosialt i huset her i huset, da bruker vi tiden på å prate mye mer, så det gjorde litt godt samtidig.

Forrige uke var jeg innom Ølen møbel og nok en gang gikk jeg ikke ut tomhendt, den butikken er det nesten farlig å gå inn i,det er ikke vanskelig å få brukt noen tusinger der for å si det sånn, de har utrolig mye fint.


To av disse ble med meg hjem i to forskjellige størrelser, de har ikke fått sin plass enda siden vi mangler det meste av møbler enda, men vi har planer om litt shoppingturer til stavanger og østlandet nå når vi skal ha litt ferie sammen,så da fester vi hengeren på bilen og durer avgårde i håp om å finne noen fine skatter å ta med hjem.

Da må dere ha det fint så lenge,så snakkes vi snart.




-Linda-

1 kommentar:

myhuonglequyen sa...

Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

Giaonhan247 chuyên dịch vụ vận chuyển hàng đi mỹ cũng như dịch vụ ship hàng mỹ từ dịch vụ nhận mua hộ hàng mỹ từ trang ebay vn cùng với dịch vụ mua hàng amazon về VN uy tín, giá rẻ.