Min bloggliste

tirsdag 10. juli 2012



INTERIØRGLEDE!

For en grå og trist dag det har vært i dag,temperaturen har vært fin, men jeg ønsker meg mer sol. Please kom tilbake. Det var så herlig å få litt sol og sommerfølelse i helgen, hadde ønskt det var sånn hele sommeren. Ingenting er så vakkert som å være hjemme i norge når sola skinner, men så er det jo en gang sånn at vi er ikke bortskjemt med sol. Kjenner jeg ønsker meg en ny sydentur igjen snart, men
det det får vente til over jul, for her blir nok lommeboka tømt på interiør til huset fremover, men det er egentlig helt greit, det er en kjekk ting å bruke pengene på. 

Når det gjelder interiør til huset skal vi ha masse nytt. Jeg skal blant annet ha masse ny pynt, puter, pledd, sommergardiner,lamper, møbler ikke minst og mye mer.

Noen herligheter som jeg vet skal få bo i mitt hus er
disse fantastiske lyktene fra Tinek home, elsker de alle. Syns det er utrolig stilig å ha en liten touch av det litt mer røffe og rustikke blandet med det søte og romantiske.



Så elsker jeg puter med volanger, såg de hadde tilbud hos skeidar nå. Så jeg burde absolutt tatt meg en kjøretur til byn igjen.Jeg må hvertfall ha to av disse.


Love puta fra mille moi har jeg så lyst på, tror ikke de selger den mer nå, kjenner jeg blir lei meg for den er så fin. Så vist dere vet om de selger de noen plass enda, så må dere gi beskjed. Da blir jeg glad.


Jeg er jo fremdeles frelst i skjellampene fra zanz, syns de er superfine. Vet bare ikke helt hvor jeg vil ha den. Tenker at det må bli en av soverommene, eller i sofahjørne kanskje?


Så syns jeg denne lampen her er veldig kul, lurer på om den hadde passet godt inn på gjestesoverommet oppe. Ikke helt sikker enda, men under sterk vurdering. Begynner å bli litt lei lysekrone nå kjenner jeg.



For de som ikke husker gjesterommet så ser det sånn ut.

Det var litt interiørglede jeg hadde å dele med dere, gleder meg til å begynne på interiørshopping nå. Jeg har noen favoritter jeg vil besøke, gleder meg.
Jeg var forresten i huset i dag, måtte opp å kikke,vi har bestilt dørvridere
hos r-bergersen, vi fikk dem på plass i går, så da måtte jeg selvfølgelig opp å kikke.
Var de ikke lekkre? 


Da må dere ha en fin kveld, her er det lallings snart for lille tuppa vår er oppe kl. 5 om dagene, gjeeesssppp.
Så det er vel bare til å krype under dyna tenker jeg.
Natta.


-Linda-




Ingen kommentarer: