Min bloggliste

fredag 24. august 2012




HELGEKOS

Åhh, det var godt å komme hjem til ei blid og glad tuppa som rekkte hender til meg med engang hun såg meg, jeg var så spent på hvordan hun ville reagere etter en uke vekke fra mammen sin, men det var ikke noe problem, heldigvis. Det varma et lite mammahjerte. To tenner var til og med komt på denne uka jeg var borte, tenk at hun snart er et år allerede. Her går det unna, så alle øyeblikk må nytes.

Denne helgen blir det mye familiekos før hverdagen inntar oss igjen,Ole E begynner på jobb igjen på mandag.

Tenkte å vise dere en sneakpeak fra badet nede som begynner å bli ferdig. Mangler speil og lampe enda, men satser på å få det på plass snart, ting tar tiiiidddd... Føler jeg alltid har halvferdige rom å vise dere, men dere får bare være litt tålmodige. 




Jeg håper å få vise dere resten om ikke så altfor lenge, jeg har store planer om å få en del ting på plass denne friperioden, håper sterkt at begge sofaene kommer neste uke.

Jeg var forresten en tur på Ølen møbel i dag, og kom nok ikke tomhendt hjem igjen denne gangen heller.
Gleder meg til høstkolleksjonen fra TineK kommer.

Kjøpte meg dette keramikk fatet fra TineK, nydelige gråtoner. Passer godt inn på kjøkkenet vårt som går mye i grått og hvitt.Veldig
fint å bruke til fek salat.


Så flyttet to mugtail kommer inn også, koppesamlingen min begynner å bli ganske stor nå, tror jeg 
har litt koppedilla.



Da vil jeg ønske dere en kjempefin helg.

Varme klemmer fra

-Linda-

5 kommentarer:

Anonym sa...

Er det fliser eller plater du har på badet ditt? :)

Fridas lille hjem sa...

hei :) jeg har fliser på hele badet, fargene kommer ikke helt til sin rett her på bilde, det er egentlig mye roligere og lunere i virkeligheten. De er kjøpt på right price tiles. Gi beskjed vist jeg skal finne ut hva de heter, det komme snart flere bilder av dette badet nå når vi endelig har fått speilet på plass :)Flisene er fine og rimelige!

Anonym sa...

Likte badet veldig godt! Fargene var utrolig behagelige! :)

Anonym sa...

Heisann!

Hvor er glassplata til dusjen fra? pg hvor stor er den?

Fridas lille hjem sa...

Hei på deg,glassplata bestillte vi hos Flisekompaniet, tror den er 1,50 cm lang :)