Min bloggliste

tirsdag 7. august 2012





I LOVE TOLIX

Da var endelig formen komt seg litt etter helga, fytti jeg var trøtt i går, og det henger enda i .Vi hadde barnefri helg og det resulterte i fest to dager, lite søvn og mye morro. Det var Etne makrnad denne helga, masse folk både dag og veld, kjekt når det er mye liv og røre i bygda her. 

Det var mye kjekt å se inne på marknaden, jeg fikk bare tid til å gå ned en dag, men jeg fik handlet litt likevel.
Ølen Møbel hadde stand, fantastisk fin. Man fikk lyst å kjøpe alt som var der inne, veldig fine utstillinger. Jeg kjøpte med meg seks tolix stoler. Fire til kjøkkenbordet og to barkrakker. Det var prosenter på alt så da måtte jeg slå til. Jeg er lykkelig og veldig fornøyd. 




Lyktene fra Tine K home er komt opp på kjøkkenet.
Fant sånne små pels brikker/puter til å ha på stolene på Ikea, de varmer godt og gjør at du ikke sklir av stolen så lett.



Er på leit etter gardiner til det lille vinduet på kjøkkenet, benken er fortsatt tom, så det tar tid å bo seg til, dere skal få bilde av hele kjøkkenbordet når vi har hengt lampa skikkelig opp og komt oss litt mer på plass.



På lørdag hadde jeg innflyttingsfest med en haug med fantastiske fine og kjekke jenter. Vi hadde tapaskveld ,der alle tok med seg en rett hver og det endte i utrolig mye godt å spennende på bordet. Kameraet mitt gikk akkurat tom for strøm så jeg fikk ikke tatt bilde av tapasbordet,typisk. Men jeg fikk ladet det litt og fikk tatt et bilde av hele gjengen rundt bordet. 





Super vellykka kveld og det må gjentas igjen snart.

Da har jeg og Mr.OE halvannen uke sammen før jeg skal i Nordsjøen på min første tur, så det skal nytes.
Vi lurer på å dra en tur til Oslo, men vi får se hva det blir til. 



HAPPY TUESDAY alle sammen.






-Linda-

Ingen kommentarer: