Min bloggliste

onsdag 22. august 2012





GRØNNE PLANTER I HJEMMET

Hei og hopp til alle dere, da fikk jeg endelig tid til litt blogging igjen, det har vært 
travle dager og kvelder her ute i havet. I dag er siste dagen før jeg reiser hjem 
, det skal bli godt å komme hjem til både kjærsten og lille gullet. 

Så håper jeg at vi skal komme oss litt mer i orden hjemme og, har planlagt en tur til
Stavanger og sandnes når jeg kommer hjem, så da blir det både en tur på ikea og en tur tilbake til
 de lekkre interiørbutikkene i sandnes.  Fikk ringt til bohus i går og sofaen 
kommer hvertfall til neste uke,så det skal bli gøy.

Jeg har forresten handla meg denne lampa fra zanz, venter den
i posten hvert øyeblikk. Er litt usikker på om jeg skal ha den i stua eller på soverommet våres.



Har dere sett disse tøffe opp ned blomsterpottene? Utrolig stilige. 




Denne nettbutikken selger dem hvertfall Bazaren
Jeg er ikke så flink til å ta vare på blomstene mine, de dør fra meg av en eller annen grunn.
Kanskje jeg må satse på kunstige? Blomsterpottene nedenfor er fra House, syns det er utrolig stilig med store blomster. 




Disse finnes i hvite også.
Utrolig lekkre.



Blomsterpotter i keramikk, også fra house doctor
Kan kjøpes her.






Håper dere liker blomsterpotte innlegget, håpe noe av det kan være litt inspirerende, frisker 
veldig opp i hjemmet og ha litt grønne planter rundt om kring.
De passer inn overalt, om det er i gangen, stua, kjøkkenet eller badet.



Da får jeg gjøre siste innspurt her ute i havet. så blogges vi når jeg kommer hjem igjen.
Ha det fint så lenge.



-Linda-












Ingen kommentarer: