Min bloggliste

fredag 21. desember 2012





GJENSYNSGLEDE OG JULEFERIE




Da var jeg endelig tilbake på fastlandet, fantastisk følelese, men samtidig 
har jeg hatt 14 fine dager i havet med masse latter liv og morro. 
Det var ubeskrivelig godt å komme hjem til familien, og jeg 
må ærlig si at jeg er stolt over meg selv som har klart 2 uker
vekke fra vesla uten store problemer.
Høres kanskje litt rart ut, men det er rart hvordan man kobler bort alt annet 
når man er der ute. 

Det var mangen arbeidsoppgaver som hang over hodet på meg i dag.
Enda har jeg noen julepakker å handle, men jeg kommer nå i boks i år også.
Julepynting i nytt hus er veldig koselig, selv om jeg ikke hadde så mye
julepynt som jeg trodde så ble det hvertfall veldig julete og koselig på kjøkkenet.
Hjemmefra er jeg vant til en julete mor med julepynt i alle slags farger.
Så jul for meg er rødt, grønt, gull og sølv. Så det er det
jeg vil gjenskape hjemme hos oss også, så her blir det en god blanding. Spesielt
på juletreet. Skal vise dere når det er ferdig pyntet.






Gjensynsglede meg lille snuppa.



Neste innlegg til dere blir av stua som har fått en rød oppfriskning, litt nisser også.


Ha en fin kveld. 
Her i gården blir det tidlig i loppekassen. Må lade 
batteriene til nissefest imorgen.


klem klem


3 kommentarer:

My Dream sa...

så koselig du har det... :)
give away inne hos meg... kom kom... klems...

☆Baronivegen☆ sa...

Hei på deg Linda:)

Du har det så utrulig fiiiint:)
Alltid kjekt og sjå bilder frå den fine heimen din:)

Fortsatt fin kveld og god førjulstid til deg og dine:)

Klems Evelyn:)

Brunt sukker sa...

SÅ KOSELIGE BILDER FRA DIN VAKKRE HEIM
FINE FØRSTEJULEDAG TIL DEG
KLEM ELI:)