Min bloggliste

fredag 28. desember 2012




GOD JUL






Hei igjen, hvordan har dere hatt det i julen? Det har blitt lite blogging her i hus disse dagene, vi har lagt syke hele gjengen siden jeg kom hjem.
 Spysyke av alle ting, hjelpes hvor det tar kreftene ut av kroppen. Men
nå er vi alle på bedringens vei, endelig og bank  i bordet. Så da får vi prøve  å nyte de siste dagene som er igjen før den travle hverdagen  er på plass igjen.

Jeg skal se om jeg får tid til et bedre blogginnlegg til dere seinere, nå tenkte
jeg meg faktisk ut på trening en tur. Så da kan jeg vel erklæres frisk når det frister,
skal bli godt å bevege denne skrotten litt og få litt energi.

Kos dere videre i ferien.
så blogges vi siden.


klem


2 kommentarer:

Brunt sukker sa...

KOSELIGT BILDE
UFF ER VIST MANGE SOM HAR LIGGET MED SPYSYKEN I JULEN..
BRA DERE ER PÅ BEDRINGENSVEI
KLEM ELI:)

☆Baronivegen☆ sa...

Hei på deg Linda:)

Så fint bilde av dåke, herlig:)
Off, omgangssjuko er rett og slett pyton... Eg fekk det rett før jul, off då syns eg synd på meg sjølv... Ingen av dei andre i familien fekk det heldigvis...
Godt dåke er på bedringens vei:). Godt med ein treningstur, off har vore dårlig med trening på meg i da sista, men til neste år....hahaha...
Fortsatt fine romjulsdagar til deg Linda:)

Klems Evelyn:)