Min bloggliste

onsdag 5. desember 2012







MØBLENE I GANGEN ER PÅ PLASS


Hei og hopp, har dere det fint?
I går fikk jeg kameraet i hus igjen, så i dag fikk jeg knipset noen raske bilder av gangen
til dere. De nye møblene i gangen er på plass, og litt jul har sneke seg inn der også.
Jeg har bare den ordinære linsa til kameraet enda, så det å ta bilder i gangen er
en utfordring, så vist dere ser en person som henger over rekkverket for å ta bilde så 
er det bare meg.


Busker og trær som  er plukket utenfor huset, pyntet med julekuler.
Det skal ikke så mye til.

Helledussen, det var helt fantastisk og få garderobeskap i gangen, endelig kan vi gjømme
vekk jakker og sko. Veldig fornøyd med møblene så langt. Vi var litt spente siden vi bestilte de på internet, ikke hadde vi sett de eller hørt om noen andre som hadde betstilt derfra. Men det gikk jo kjempefint, betalte og fikk de på døren etter to dager.  Så jeg kan anbefale Novasolo.no videre til andre. 
Hvordan kvaliteten er vil jo vises over tid, men håper og tror de vil holde seg.

Jada, hun der som henger over rekkverket der er meg ja. Speil speil på veggen der...





Selv om vi har garderobeskap må vi ha en skohylle i tillegg.
Så da fikk denne eplekassen den jobben, eplekasser kan brukes til så mangt.



Da våkna tuppa, god timing.. Fikk akkurat tid til et blogginnlegg til dere.

Ha en fortsatt fin dag, her er det solskinn, men iskaldt.. Brrrr!



klem

5 kommentarer:

Brunt sukker sa...

HEI:)
SÅ FIT DETTE BLEI
BRA BESTILLINGEN OG LEVERANSEN VAR SÅ BRA
HERLIG PYNTET
BRRR JA VELDIG KALDT...
FINE DAG TIL DEG
KLEM ELI:)

☆Baronivegen☆ sa...

Så fint:). Rett og slett lekkert:)

Fin onsdag til deg:)

Klems Evelyn:)

Anonym sa...

Du så fint det blei!! Og GENIAL den sida du nevnte, novasolo!! Kikka innom, og jaggu skal jeg bestille litt derfra. Hvor mye betalte dere i frakt? Du har bare et kjempevakkert hjem:)

Ha en super førjulstid:) klem fra mandal

Fridas lille hjem sa...

Frakten tror jeg er det samme hvor du bor, det kommer opp automatisk når du betaler, de har hovedlager i Larvik så det går Ann å hente varene der å sleppe frakt også :-) ja, de hadde mye fint syns jeg, ikke så gale pris på mye heller :-) ha en kjempefin dag, klem til deg :-)

Gyldenlakk - hage og pusterom sa...

Kjekt å se at dere ble fornøyd med skapet - kanskje blir det en bestilling dit.