Min bloggliste

søndag 30. desember 2012


JUL I VÅRT HUS

Heisann dere!

Da ligger jeg som et slakt på sofaen, litt hangover fra gårdsdagen, men formen er faktisk overraskende bra.
Det var en meget hyggelig kveld ute.
Da har jeg laget et lite bilderas til dere av jula i huset vårt, som jeg i 
mangen dager har hatt lyst å vise dere.. Jeg har forresten fått meg instagram, så veldig
kjekt om dere vil følge meg der også. Jeg heter fridaslillehjem i et ord.
Der legger jeg ut litt andre bilder også.



Jeg elsker røde roser, disse er falske, veldig fint for da holder de seg lenngee!
Jeg har hengt opp girlander på rekkverket på trappa med lys i, det blei veldig koselig. 
Jeg klarer ikke sende over bildene jeg tok med mobilen, men jeg
har lagt de ut på instagram vist dere ønsker å se.














Nå er det pakketid her i hus, vi skal hjem til Odda og feire sammen med venner der inne.
Så da er det bare til å hive seg rundt, og komme seg avgårde.
Ha en super nyttårshelg alle sammen.


Klem fra familien i Kambehuset!

6 kommentarer:

Brunt sukker sa...

SÅ HERLIGE JULEBILDER
KOSELIG HEIM DU HAR
KOS DERE MASSE I ODDA
KJØR FORSIKTIGT
KLEM ELI:)

Precious Home sa...

For ett utrolig vakkert hjem du har! Ser dere har bygget nytt, får jeg spørre hvor huset er i fra og hva det heter hvis det er til bestilling?
Kjøkkenet dere var bare en drøm!

Legger meg til som følger;)
Ha en fin kveld!

Precious Home sa...

For ett utrolig vakkert hjem du har! Ser dere har bygget nytt, får jeg spørre hvor huset er i fra og hva det heter hvis det er til bestilling?
Kjøkkenet dere var bare en drøm!

Legger meg til som følger;)
Ha en fin kveld!

Fridas lille hjem sa...

Hei, tusen takk for det, koselig og høre :) Huset har vi tegnet selv, det kan minnes litt om Minde huset fra Blink hus, samme stilen. Jeg har ikke fått tatt skikkelig bilde av huset forfra, gleder meg til å male til sommeren, da kommer det til sin helhet. Men vist du er interessert så kan jeg maile over tegningene, så kan dere se på de vist du vil. Alltid kjekt å se og få litt inspirasjon i byggeplanleggingen :) Kjøkkenet er vi kjempefornøyd med,det har vi tegnet selv og bestillt fra en møbelsnekker :) hadde kanskje valgt det enda litt større, men det er fordi vi har spisebordet vårt der inne. Mail meg gjerne på lindi_86@hotmail.com om du ønsker tegningene :)

Ha en fin kveld til deg og!

Anonym sa...

Dåkke har det så fint, Linda :) Godt nytt år til deg og dine :) Klem frå Eldbjørg.

My Dream sa...

fint hus, fint interiør og nydelig liten familie. :)
er du hjemme den 5 januar??