Min bloggliste

søndag 11. november 2012





FUNN PÅ FINN

Husker dere at jeg nevnte tidligere at jeg hadde kjøpt en skjenk og en speilkommode
på finn.no? 
Jeg hentet de hjem da jeg var på ikeatur til Bergen, de har stått en stund i kjellerstuen før jeg
fikk tid til å begynne, men
rett før jeg reiste ut på jobb så fikk jeg nesten malt ferdig den ene.
Gleder meg til å vise dere når jeg er ferdig.


Her er den lille fine kommoden jeg kjøpte, den
er snart ferdig malt.
Liten skjenk. Mangler nøkkel til denne.

Så kjøpte jeg en speilkommode lignendes denne her.
Jeg fant ikke annonsen igjen, så da måtte jeg finne et lignendes bilde å vise dere,
planen er at den skal få plass på soverommet. Det er så tomt og ukoselig der enda, så
jeg har litt planer der inne.


Hadde dere en fin lørdagskveld?
I havet ble den feiret med god middag, et fantastisk kakebord og ikke
minst showquiz som jeg og en annen kollega stod for, 
den slo godt ann, så god stemning ble det.


Ha en fin søndag dere!


Linda

2 kommentarer:

Unknown sa...

Flotte... Gleder meg til å se de ferdig...

My Dream sa...

oh, spennende... :)