Min bloggliste

fredag 2. november 2012






HVIT ELLER RØD JUL?

Da var det jammen helg igjen. Her i hus har vi syk unge i dag, så da blir det innekos på 
oss. Hardt å begynne i barnehagen. 
Månedene og dagene fyker avgårde og julen nærmer seg med
store skritt. Julebrus,kakemenn og julepynt er inntatt i butikkene, og
jeg må si at med litt snø ute så kommer julestemningen snikendes,
litt tidlig kanksje?


Hva blir det hjemme hos deg, rød, hvit eller en god blanding?




Det er ingen tvil om hva som blir hjemme hos meg, Jeg synes hvit jul er nydelig men her i hus blir det rød tradisjonell jul. Jeg elsker rødt i julen, det er jeg vant med hjemmefra,
Med en juleglad mor som har julepynt på hvert bord og hvert hjørne i hele huset. Nisser både
inne og ute,ja det er der jeg kommer fra og den tradisjonen vil jeg gjerne ta
videre. Så her i hus blir det blanding av rødt, grønt, sølv, gull, hvitt.. ja rett og slett en god blanding.
Glede meg til pynta, jeg elske juuulll!







Da vil jeg ønske dere en fin fredag videre, da får
jeg gå og ta meg av den lille skatten min.




klem klem

6 kommentarer:

My Dream sa...

du frøken....?? :) jula skal vere tradisjonell... ingen interiør riktig jul her i gården... :) her er d nisser, snømenn, engler, rødt, hvitt, sølv om en an.... :) ingen messer m jula her i huset.... elsker jul!!! :)

Klems Diana.

Fridas lille hjem sa...

Jeg er så enig, det er sånn det blir hos meg også :)

Glede meg til å pynte,kjekt å se at du fikk ordnet bloggen din,og gratulera så mye med søte wilma, det var så fine bilder du la ut :)

☆Baronivegen☆ sa...

Hei på deg:)

Eg og gler meg sånn til jul... I love jul:)

Eg sender deg linken til blogginnlegget mitt, har nett laga innlegg om lampane som vi har laga:)

http://baronivegen.blogspot.no/2012/11/do-it-yourself-lampe.html

Ha ein fin fredagskveld:)

Evelyn:)

Trine sa...

Her blir det hvitt med røde innslag:))
Gleder meg sånn til jul! Det blir lillejentas første jul, så det blir kjekt.

Ha en fin helg:)

My Dream sa...

korti får eg komma på besøk i huset?? og myserunde på ølen møbler ;)

Fridas lille hjem sa...

Første julefeiring er alltid spesiell :)

Diana, ja det er bare til å komme. Jeg reiser på jobb på mandag, så etter det engang kanskje? Ølen møbler har kjempemasse fint for tiden, så det er verdt et besøk :)