Min bloggliste

fredag 16. november 2012






PEISKOS


GOD MORGEN, da var jeg hjemme i min egen stue igjen, det er like fantastisk å komme
hjem fra jobb hver gang. Det kriblet i magen etter så mange dager vekke fra Frida og selvføgelig fra 
min kjære også. Det var gjensynsglede fra begge sin side da jeg kom inn døra,den følelsen 
er ubeskrivelig.



Utsikt fra plattformen på en vakker solrik dag.

Selv om det er magisk å komme hjem så har jeg hatt en fantastisk tur på jobb med
gode kollegaer, denne turen var det en usedvanlig ung gjennomsnittsalder, som hadde mye gode og morsomme påfunn å komme med. 
En blanding av eldre, unge både gutter og jenter er en god blanding som
skaper et godt arbeidsmiljø, mye latter og morro.  Slik som kollegaen min
sa, "Det blir ikke mer morro enn man lager selv" og det passer usedvanlig godt på
 en oljeplattform der man er isolert på en liten plass over lengre tid hvor undeholdningen definitivt ikke
kommer av seg selv.

Bilder fra lørdagsundeholdningen, Allan og Linda`s showquiz.

Vinnerlaget

Selv om arbeidsdagen er
lang så prøver vi å få til treningsøkter likevel. I statoil er det stor fokus på trening og sunt kosthold, så her har  vi nok av muligheter til å holde seg i form når man er på jobb. Vi har eget styrkerom, i tillegg så har vi dette rommet der man har utstyr og muligheter
for å kjøre spinningtimer, step, pilates og mye mer. 

Trimkvarteret på Statfjord A

Selv om den jobber jeg har gjør at jeg må isoleres vekk fra familie og venner,så
kunne jeg ikke hatt en bedre arbeidplass, her trives jeg utrolig godt sammen med kollegaene mine,
og hver tur skaper nye minner og gode kunnskaper.


Syns det er hyggelig å kunne dele noen personlige sider med dere innimellom.
Ha en fin fredag dere.


-Linda-




1 kommentar:

Brunt sukker sa...

HEI LINDA:)
SÅ FINE PEIS!
HERLIGT INNLEGG FRA DIN ARBEIDSPLASS:)
NYT DAGEN!
KLEM ELI:)