Min bloggliste

mandag 19. november 2012





OMROKERING

Hei,
har dere hatt en fin mandag så langt? I dag har jeg hatt en god og effektiv dag, leverte
tuppa i barnehagen, heiv meg i bilen rett etter og fikk unnagjort ukens første treningsøkt. 
Full av energi når etterpå,herlig herlig. Fikk handlet, ryddet huset og selvsagt omrokere  
litt interiøret, as always! Denne gang ble det omrokering på den åpne hylla vi har på kjøkkenet.
Jeg begynner snart å nærme meg fornøyd.





Stupte en rask tur innom Ølen møbel på vei hjem fra trening, handlet med meg noen
honningpinner og mt tape med fine stjerner på, teipet den ene framsiden på hylla med stjerneteip, syns det ble ganske kult,matcher stjernedagboken/oppskriftboken min også.




Da tenker jeg det er på tide og finne fram boken min igjen, Fifty shades of grey, 
Im addicted. Jeg er absolutt ingen lesehest, men etter 
jeg hørte så mye om boken, så måtte jeg bare kjøpe den, anbefaler deg 
og gjøre deg også!


-Linda-

4 kommentarer:

Brunt sukker sa...

HEI LINDA:)
SÅ FINT DU HADDE FÅTT DET PÅ HYLLO DI <3
KLEM ELI:)

Fridas lille hjem sa...

Tusen takk Eli, det blir stadig bedre :) ha en fin kveld!

☆Baronivegen☆ sa...

Hei på deg Linda:)

Altså, eg må bare sei da igjen eg...Du har det så utrulig fint og du er så flink.. Så fin stil du har:)
Så stilig det blei med den tapen på hyllekanten:)
Eg blei så inspirert av deg etter innlegget ditt igår, at eg har pynta vrihasselen min med noken julekuler:)
Eg og har vore på trening idag, måtte "grava" langt etter motivasjonen idag, men guri så godt det er etterpå. Så no blir det sofaen på meg:).

Ha ein fin kveld:)

Helsing Evelyn:)

Fridas lille hjem sa...

Så kjekt å få sånne koselige kommentarar, i mørketida føle eg det er ekstra hardt å komma seg ut, blir så trøtt når det mørke så fort, så får prøva å få det unnagjort på dagen når det er mulig, følelsen etterpå er jo herlig. Kjekt du blir inspirert, det er kos å få litt julakular i hus i ventetiden! Ikkje lenge før det komme litt rødt her i hus. Klem til deg!