Min bloggliste

torsdag 22. november 2012






JULESTEMNING

Heisann dere, 
nå har jeg slengt meg ned i sofaen etter noen travle dager i Stavanger.
Lagt på suite har jeg også, for første gang. 
Det var overbooka på hotellet ,så da hadde jeg blitt oppgradert til suite, 
åhh det var fantastisk, jeg har sovet som en prinsesse i to netter.
Det ble en del shopping på turen, bilen var ganske full i dag når jeg dro hjem. 
Julepakker, julepynt og diverse anna stash. Herlig å begynne tidlig og sleppe stresse
med alle julepakkene i siste liten. 


Jeg fikk handlet litt rødt til hjemmet, så i dag har det blitt riktig koselig i sofakroken.
Snakker vi julestemning?



Enkle juleputer fra Ikea, julelykter fra Skeidar. Billig, men fint.. Ikke sant?






Da skal vi kose oss resten av kvelden med Søster og typen som er komt på besøk,
lysene er tent og mandarinene står på bordet, nam nam. 

Kos dere resten av kvelden.

-Linda-








2 kommentarer:

Brunt sukker sa...

HEI LINDA:)
DETTE BLE KOSELIGT
SÅ BRA DU HAR SÅVET SÅ GODT
OG FÅTT UNNA GAVER!
KLEM ELI:)

Bondekjerringa sa...

Koselig! Holder meg en uke til tror jeg :) Viss jeg klarer! Kos dere med besøk :)