Min bloggliste

torsdag 24. mai 2012


BADET...

Hei kjære dere, håper dere har hatt en fin dag ute i solen!
Se hva som kom med postbudet til meg i dag, den ble til og med levert på døren. Mosaikk vasken
som jeg har bestilt fra kina. Den var like fin i virkligheten som på bilde, meget fornøyd med kjøpet.
Ikke var det mye å si på prisen heller og super service fikk vi også.
Denne vasken skal vi ha på badet oppe i 2 etasje, dette badet skal gjestene våres bruke.
Det vi ønsket var å få en behagelig atmosfære inne på dette badet, så vi har valgt sandfarget fliser, kan minnes litt om marmor. Jeg er blitt så
glad i mursteinsfliser, men det skal jeg si deg, det var ikke lett å finne, hvertfall ikke i rett størrelse og i rett farge. De fleste
var bittesmå. Men den som leter lenge leter ikke forgjeves, er det ikke noe som heter det? 
Flisleggeren kunne ikke komme før om 2 uker, men badet nede er snart ferdig flist. Skal vise dere bilder fra det også.

 Link finner du her


Godt innpakket var den som dere ser, i to ekser pluss masse isopor. Den øverste esken var spikret igjen på alle kanter.
Så her måtte det makt til fra to handye jenter for å åpne den.



Ha en fin kveld dere!

-Linda-

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempefin vask dere har kjøpt:)

Fridas lille hjem sa...

Takk, ja glede meg til å få den på plass!